Snuser du?
Snuser du?
Mange er inne som snuser? Hva snuser du? Hva liker du ikke? Hvor ofte snuser du?
Re: Snuser du?
Nei fysj!
A Burial at SeaThorsha skrev:Og gummien på køllehue har allerede begynt å gå i oppløsning der jeg har truffet på kanten...
Føsj. Nei. Hender jeg tar en sig på fest, men no more tobacco for me.
- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt:
no thank you.. mat og drikke skal i munnen, ikkje syre!
-Sound is the factor wich holds it together-
Vært uten i 2 år på november.
Snusa vel i 10år, general løs og 4-5 bokser i uka.
Slutta da jeg fikk vite at det skulle bli 50% dyrere i sverige med snus og.
Da var det nok hehe
Snusa vel i 10år, general løs og 4-5 bokser i uka.
Slutta da jeg fikk vite at det skulle bli 50% dyrere i sverige med snus og.
Da var det nok hehe

Var godt i form sist fest, og slengte innpå en General Posjon (!). Endte med at jeg lå å spydde en halvtime senere..
Zz skrev:Det smaker epic digg of doom and grace of the lord jesus christ our saviour and shepherd in darkest times of hatred and despair with Satan's whips upon our sacred hearts and gentle souls saved by the lord of love, peace and sacrifice, in my face.
Ekle greier. Verdens kvalmeste lukt også! 

figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Slutta i vinter etter kanskje fem år med av-og-til-snusing. Innså vel at det ikke var så mye vits.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.
- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt:
Det som er så ille er at det også er blitt en trend for jenter å snuse.
Begynner heller å røyke enn å begynne å snuse. Synes det både ser utrolig dumt ut og lukter skit. 

Og det gjør ikke røyk?
Røyk går også utover de som står rundt deg da.
Jau, og det stinker over lengre avstander óg!
Har i alle fall mindre i mot røyk jeg da, enn snus. Så for min egen del, foretrekker jeg faktisk røyk, hvis jeg måtte velge hva jeg skulle utsatt meg for. Selv om det helt sikkert vil være et større irritasjonsmoment for andre rundt (nå skal det allikevel nevnes at jeg er omtrent den eneste i vennegjengen som ikke røyker/snuser, så det ville ikke plaget så mange rundt meg om jeg også hadde røyket).