Snuser du?

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Snuser du?

Ja
18
25%
Nei
47
64%
Bare til fest
8
11%

Stemmer totalt: 73

Brukeravatar
alyndrummer
Sted: Harpefoss
Kontakt:

Re: Snuser du?

Legg inn av alyndrummer » 13 jul 2009 00:41

Prøvd å snuse en gang, endte med at jeg hang over ei bøtte og prøvde å spy, kjentes ut som jeg var sinnsykt fyllesjuk i en time etterpå. Aldri mer! Har mange kompiser som snuser, de spytter og legger igjen snus overalt. Griseri!
Hovedsett:8-pc Mapex VX
Mer om meg: Myspace | YouTube
Band: Prometheus | Alyn

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 13 jul 2009 01:01

Jeg har blitt spurt mange ganger av mine venner, men har alltid sagt nei. Aldri smakt snus :)

Brukeravatar
Jenitsu
Sted: Heime

Legg inn av Jenitsu » 13 jul 2009 10:51

Byzancedude skrev:Jaja...litt stoff er bra :p Skruf sterk portion her, men ha sånn delvis lovd dama og slutta da. Har snusa i ca 3 år, men trur det er best og slutta snart. Einaste minuset eg ser med snus er at det er so fittedyrt, pluss at dama ikkje e veldig gla i det da :innocent:
Jeg skal forsøke å slutte sammen med dama jeg da ;) Gir vel litt ekstra motivasjon.

Death, du "smaker" ikke snus. Du snuser den, om du begynner å smake på det går du rett i dørken på no-time. :p
It wasn't a mistake...it was a flam!

You'll never walk alone!

Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002

Brukeravatar
Vargon
Sted: Ila

Legg inn av Vargon » 13 jul 2009 11:08

Jenitsu skrev:Ja da har det seg slik at jeg skal forsøke å slutte, har tenkt på det lenge, men russetid, kyprostur og diverse annet har kommet i veien. Nå har jeg ingenting å skylde på lenger og tenker å legge inn støtet. Har stort sett gått en boks Gen Ekstra Sterk om dagen siste halvåret og det tærer på lommeboka og helsa selvfølgelig.

Noen andre som har klart å slutte som har noen gode tips? Orker ikke styret med tyggegummi og skit, vil gjøre det uten den type hjelpemidler.

Største problemet er at morrasnusen og snus etter maten er så ufattelig deilig :p

Jeg slutta for svart 3 år siden og jeg gjorde følgende over 2 uker. Først bytta jeg til ett mildere merke, deretter bytta jeg til ett merke jeg ikke syntes smakte noe særlig. Deretter gikk jeg over til posesnus og fortsatte på merker jeg ikke likte smaken på.
Da ble det naturlig mindre forbruk og etterhvert som dagen for slutt nærmet seg, drøyde jeg lengere om morgenen før jeg tok første pris og drøyde det med å ta en pris etter mat også.
Så dagen jeg slutta helt tok jeg min siste pris kl 12 og dro til utlandet uten å kjøpe med meg noe :) Var hardt men funka.

Sleit med suget i lenge etterpå, men hold meg knallhard og har enda ikke smakt siden.

Lykke til.
Det bli itj nå fæst ut'n skinnvæst!

Mitt Sett

Myspace

Operasjon Export

Brukeravatar
Jenitsu
Sted: Heime

Legg inn av Jenitsu » 13 jul 2009 11:35

Høres ut som en god plan, kjøpte en boks Skruf Stark igår så det er da noe mildere enn ekstra sterk. Drar til Mandal i ettermiddag med familien, har planer om å holde meg helt unna da. Om jeg klarer en uke så er vel mye gjort. Etter det kommer jenta mi hjem, så da klarer jeg vel å holde meg da også. Satser på at det går bra. Er bare på 3. prisen idag, det er kraftig forbedring fra tidliger :thumbup:
It wasn't a mistake...it was a flam!

You'll never walk alone!

Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002

Brukeravatar
Vargon
Sted: Ila

Legg inn av Vargon » 13 jul 2009 11:56

Går jo fort en tusing i mnd. På snus så det er jo motivasjon det og. Stå på!
Det bli itj nå fæst ut'n skinnvæst!

Mitt Sett

Myspace

Operasjon Export

Brukeravatar
Audun Rosslund
Moderator
Moderator
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Audun Rosslund » 13 jul 2009 15:56

Byzancedude skrev:Einaste minuset eg ser med snus er at det er so fittedyrt, pluss at dama ikkje e veldig gla i det da :innocent:
Kan jo legge til at man ser ut som en ape med overbitt med snus, pluss at det lukter møkk.
Octavarium skrev:Har snusa i snart 4 år, har prøvd å slutte mange ganger men er ikke så lett når alle kameratene snuser :p
På tide å manne seg opp gutt. Før du vet ordet av det er du narkoman på heltid, "fordi kameratene gjorde det".

Brukeravatar
mhv

Legg inn av mhv » 13 jul 2009 16:16

Snus leder til narkotika.

Har prøvd noen ganger, selv, men er ikke helt min greie.
What? No pudding!?

Brukeravatar
Octavarium
Sted: Skjetten

Legg inn av Octavarium » 13 jul 2009 16:28

mhv skrev:Snus leder til narkotika.

Har prøvd noen ganger, selv, men er ikke helt min greie.
haha, det er vel litt å ta i :p Men vil bare si at den nye Lucky Strike Sterk Bold, er den verste snusen jeg noen gang har prøvd. Anbefales ikke!
Grip Dagen!

Premier Cabria XPK

"Eat my ass and balls"

Brukeravatar
Audun Rosslund
Moderator
Moderator
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Audun Rosslund » 13 jul 2009 16:29

Jeg tror du tok poenget mitt.

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 13 jul 2009 16:37

Haha, jeg tror ikke Fig liker snus.

Brukeravatar
mhv

Legg inn av mhv » 13 jul 2009 17:12

figure_02 skrev:
Jeg tror du tok poenget mitt.
Det gjorde jeg.

Skruf smaker skit.
What? No pudding!?

Brukeravatar
ToBBa
Sted: Mandal
Kontakt:

Legg inn av ToBBa » 13 jul 2009 17:23

Jeg pleier ikke å snuse mye, hvis jeg gjør det så er det stort sett hvis jeg er på byen, eller sitter i bilen og ikke gidder å ta røykepause. Det værste med snus er hvis man sovner etter fylla med ei god tønne i kjeften for så å våkne opp dagen etterpå med snus i hele systemt...det er helt forferdelig.
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?
Det er en zildjian.
***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****

Brukeravatar
A.V.
Kontakt:

Legg inn av A.V. » 13 jul 2009 19:14

Jeg snuser ikke, og det har en veldig grei forklaring: Jeg ser ingen grunn til å snuse?

Det lukter drit, det ser idiotisk ut, det er dyrt, det er skadelig, i det heletatt. :wallbash:
-Adrian Vindedal- | "There's no shortcuts" |

Brukeravatar
Jonas.s
Sted: Moelv

Legg inn av Jonas.s » 13 jul 2009 21:20

Nei, snus holder jeg meg unna.

Svar