Siste Ordet #2
Re: Siste Ordet #2
Æsj, fagdag i dans med praktisk prøve i morgen 

- snabelkran
- Sted: Odda
Eg skal ha fagdag i kor. Slitsomt, men kjekt!
Nights, godtfolk!
Nights, godtfolk!
Sensuell trommelurifaks!
Ludwig Accent Custom OPPDATERT
Ludwig Accent Custom OPPDATERT
Vi har familiedag vi til helga, der foreldre og foresatte kommer på besøk for å høre/se hva vi driver med. Er gangske stressende, siden jeg er med å 13 prosjekter på 3 timer (i 3 lokaler). Veldig stressende å springe mellom disse. I tillegg har vi hatt to gjennomkjøringer av hele programmet, og i morgen er det general prøve.
Pearl Reference
Pearl EX til salgs!
Pearl EX til salgs!
esmith skrev:Vi må huske at livet ikke dreier seg BARE om musikk og trommer!.....vi har jo cymbaler også!!:)
HELG.
Noen som har bodd i Australia før, btw?
Noen som har bodd i Australia før, btw?
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Har ikkje vår moderator fra bergen det?
Spoiler:
Jupp, tre år i Melbourne.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Band:
Vurderer å studere en stund der nede.
Var du der på grunn av studier, eller? Og hva synes du om Melbourne/Australia generelt? Noen synspunkter/tips?
Var du der på grunn av studier, eller? Og hva synes du om Melbourne/Australia generelt? Noen synspunkter/tips?
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Studerte i to år og ble der et ekstra år for å jobbe og kose meg.
Melbourne er en kongeby, uten tvil. Jeg storkoste meg der nede, og kunne fint bodd der permanent hvis hjemlengselen ikke hadde tatt meg.
Vet ikke om jeg har så mange generelle synspunkter, men hvis du har spesifikke spørsmål er det bare å kjøre på.
Melbourne er en kongeby, uten tvil. Jeg storkoste meg der nede, og kunne fint bodd der permanent hvis hjemlengselen ikke hadde tatt meg.
Vet ikke om jeg har så mange generelle synspunkter, men hvis du har spesifikke spørsmål er det bare å kjøre på.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
Band:
det er lenge siden jeg har vært her inne. Klarte ikke overgangen med engang. ble for lyst for meg
. men det går seg vel til
bra jobbet

bra jobbet
Batteria Musica
- Dag Frogner
- Administrator
- Sted: Porsgrunn
- Kontakt:
Det tar litt tid Frode, men selv de største motstanderene av designet har blitt vant til det. 
Syntes forresten du ble snasen etter "Bli ny"-saken på TvTelemark. Fikk du beholde mange fete plagg?

Syntes forresten du ble snasen etter "Bli ny"-saken på TvTelemark. Fikk du beholde mange fete plagg?
Klikk her for å besøke oss på Facebook.
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
- Dag Frogner
- Administrator
- Sted: Porsgrunn
- Kontakt:
Da får jeg vel få i meg noe mat og få på finstasen etterhvert. Julebord i kveld. Første fylla siden i sommer, kan bli stygt.
Hva skal resten av folket i kveld da?
Klikk her for å besøke oss på Facebook.
haha, du får gi gass!Dag Frogner skrev:Da får jeg vel få i meg noe mat og få på finstasen etterhvert. Julebord i kveld. Første fylla siden i sommer, kan bli stygt.
For min del blir det deppe/cognac kveld hjemme hos meg sammen med gitaristen i bandet, vi skal vel deppe over at vi ikke hadde råd til å få med oss Focus konserten i Bergen i går+knekke 1liter med hennesey.
***pAisTe 2000***viktors skrev:Det er en zildjian.Zz skrev:Hva er en lol?
*****PREMIER*****
Fikk 3+ og 4- i stor praktisk prøve i dans :O 

- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Nå sitter jeg å vurderer en tur til London i februar. Eric Clapton & Jeff Beck and their bands perform Together & Apart - London O2 13,14 Februar 2010. Noen som skal?