Siste Ordet #2
- Dag Frogner
- Administrator
- Sted: Porsgrunn
- Kontakt:
Re: Siste Ordet #2
Grattis! 

Klikk her for å besøke oss på Facebook.
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Gratulerar så mye, Marius! Så koselig!
Sensuell trommelurifaks!
Ludwig Accent Custom OPPDATERT
Takk takk
. Noe sprøtt må man jo finne på i påska, hehe.

- snabelkran
- Sted: Odda
Noen som har peiling/anbefaling på beste kredittkort-løsning? Kommer antagelig til å trenge det nå som jeg må ha meg et ekstra sett fort, vil ikke blakke meg helt neste måned. Dele det opp på 3-4 måneder så går det fint
. Vurderer noe Cresco greier, men aldri vært borti sånt før så... Tror aldri jeg kommer til å ha særlig bruk for det, men i sånne spesielle tilfeller som nå så tror jeg at jeg må bite i gresset...

- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Du slutter i Mecalimb og blir forlovet? Ble du lei rock'n'roll? 
Neida. Gratulerer så mye!

Neida. Gratulerer så mye!

Gratulerer 

Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Takker så mye! Skjer mye her om dagen ja, har blitt for lei stilen til Mecalimb nå, for ensformig, for mye metal rett og slett. Har vel blitt litt myk i kantene etterhvert jeg og
. Nye bandet er mer prog. metal aktig, mer utfordring og krever litt mer av meg.

For det første gratulerer så mye med forlovelsen 
Jeg har selv vært forlovet med min kjære siden 2004 så årene går.
Ang nok et sett.
Jeg syns at du absolutt gjør lurest i å dele opp storsettet.
Det er mer enn nok trommer til at du faktisk kan gjøre det
Syns course of fate var et kult band, men gla for at de har fått vokalist.
blir spennende å se om vi får en ny forumbruker inn i Mecalimb nå.

Jeg har selv vært forlovet med min kjære siden 2004 så årene går.
Ang nok et sett.
Jeg syns at du absolutt gjør lurest i å dele opp storsettet.
Det er mer enn nok trommer til at du faktisk kan gjøre det

Syns course of fate var et kult band, men gla for at de har fått vokalist.

blir spennende å se om vi får en ny forumbruker inn i Mecalimb nå.
Ludwig...
keyboardist, vokalist, trommeslager
specs
keyboardist, vokalist, trommeslager
specs
Spoiler:
Gratulere så mye Marius!
http://www.darkestsins.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kult daMarius84 skrev:Takker så mye! Skjer mye her om dagen ja, har blitt for lei stilen til Mecalimb nå, for ensformig, for mye metal rett og slett. Har vel blitt litt myk i kantene etterhvert jeg og. Nye bandet er mer prog. metal aktig, mer utfordring og krever litt mer av meg.

Gratulerer med fruen

Takker nok en gang
.
Ludwig: Tror jeg kommer til å skaffe meg et ekstra sett uansett, selv om jeg har tenkt tanken på å dele opp det jeg har. Problemene er mest at jeg ikke har nok stativer utenom racket (som er dobbelt) til at det holder til et ekstra sett, hvis jeg skal skaffe såpass med stativer utenom som jeg vil trenge, så ender det faktisk nesten opp til prisene på setta jeg har sett på... Da syns jeg det virker bedre, har også mulighet til å beholde det som et ekstra gig-sett, om jeg trenger det... Skal også sies at jeg verken har tid eller ork etter øvingene til å rigge ned for hver gang, da får jeg heller ofre noen tusen. Og vokalisten er ny ja, jeg hadde ikke blitt med i bandet om de fortsatt hadde hatt han som var på innspillingene
Justice: Ikke så mye problemer nå lenger, men vi har fått inn ny vokalist. Kenneth, som var med i "Heia Tufte" på TVNorge noen år tilbake, for de som skulle huske det...

Ludwig: Tror jeg kommer til å skaffe meg et ekstra sett uansett, selv om jeg har tenkt tanken på å dele opp det jeg har. Problemene er mest at jeg ikke har nok stativer utenom racket (som er dobbelt) til at det holder til et ekstra sett, hvis jeg skal skaffe såpass med stativer utenom som jeg vil trenge, så ender det faktisk nesten opp til prisene på setta jeg har sett på... Da syns jeg det virker bedre, har også mulighet til å beholde det som et ekstra gig-sett, om jeg trenger det... Skal også sies at jeg verken har tid eller ork etter øvingene til å rigge ned for hver gang, da får jeg heller ofre noen tusen. Og vokalisten er ny ja, jeg hadde ikke blitt med i bandet om de fortsatt hadde hatt han som var på innspillingene

Justice: Ikke så mye problemer nå lenger, men vi har fått inn ny vokalist. Kenneth, som var med i "Heia Tufte" på TVNorge noen år tilbake, for de som skulle huske det...
Då er ein fin Rogers Swiv-o-Matic hardwarepakke frå tidlig 70-tal snart på veg heim til meg, frå Sverige. Likarre.
Sensuell trommelurifaks!
Haha, prøver å kjøpe tilbake 18x16-tammen jeg solgte i fjor sommer.

Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.