Siste Ordet #2
Re: Siste Ordet #2
Nå er det to uker siden jeg bestilte fra stikker.no og jeg har fortsatt ikke fått varene. Kjenner at skepsisen øker for hver time...
Mitt trommesett: Pearl Vision
Er det nå jeg skal si "told you so....?"Adelleda skrev:Nå er det to uker siden jeg bestilte fra stikker.no og jeg har fortsatt ikke fått varene. Kjenner at skepsisen øker for hver time...

Hehe, det må du gjerne gjøre. Tenkte jeg skulle gi dem en sjanse, men dette var nok siste gang jeg handlet noe fram dem.Justice skrev:Er det nå jeg skal si "told you so....?"Adelleda skrev:Nå er det to uker siden jeg bestilte fra stikker.no og jeg har fortsatt ikke fått varene. Kjenner at skepsisen øker for hver time...
Betalte du forskudd og?
Brukte MasterCard, og da innbilte jeg meg at man ikke blir trukket før ordren er behandlet og varene er sendt. Er det jeg som har misforstått totalt, eller har de rett og slett lurt meg?
Det er opp til butikken om de trekker med en gang eller senere.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Da har du ihvertfall mulighet til å få pengene tilbake hvis du ikke får varene.
Etter en mnd uten varer kan du klage til mastercard og de fikser det.
Etter en mnd uten varer kan du klage til mastercard og de fikser det.
Nei, fader heller. Ebay eller Odd Arve ftw!Adelleda skrev:Hehe, det må du gjerne gjøre. Tenkte jeg skulle gi dem en sjanse, men dette var nok siste gang jeg handlet noe fram dem.Justice skrev:Er det nå jeg skal si "told you so....?"Adelleda skrev:Nå er det to uker siden jeg bestilte fra stikker.no og jeg har fortsatt ikke fått varene. Kjenner at skepsisen øker for hver time...

Klarer å Odd Arve å presse prisen på stikker så mye? Får vel høre med han neste gang ihvertfall. Takk for oppklaringen, Naige og Vargon 

På ebay får du 12 par til ca 50 dollar, husker ikke hvilket merke. Sist jeg bestilte fra Odd Arve, ga jeg litt over 1000 kr for 12 par. Skal prøve å finne lista. :-PAdelleda skrev:Klarer å Odd Arve å presse prisen på stikker så mye? Får vel høre med han neste gang ihvertfall. Takk for oppklaringen, Naige og Vargon
Hei gutta! Korleis står det til her? Nokon som skal gå på Trøndertun i år?
Sensuell trommelurifaks!
Ludwig Accent Custom OPPDATERT
Ludwig Accent Custom OPPDATERT
Vurderte det, men endte opp med å søke meg inn i Stavern!Wildbird skrev:Hei gutta! Korleis står det til her? Nokon som skal gå på Trøndertun i år?

Hei. Kanskje feil sted å spørre, men jeg prøver meg, så får dere piske meg hvis jeg poster feil.
Jeg skal selge trommesettet mitt, men har ikke idé om hvordan. Tenkte å legge ut på finn f.eks, men jeg lurer i så fall på følgende:
- Hvor bra bør bildene være?
- Et bilde av hver tromme/ del, eller noen bilder av hele settet?
- Hvilken bakgrunn selger best? Føler det ser så uproft ut hvis jeg bare har rommet mitt som bakgrunn.
- Hvordan anslår jeg prisen?
Jeg skal selge trommesettet mitt, men har ikke idé om hvordan. Tenkte å legge ut på finn f.eks, men jeg lurer i så fall på følgende:
- Hvilken bakgrunn selger best? Føler det ser så uproft ut hvis jeg bare har rommet mitt som bakgrunn.
Ta bilder ute! Det er alltid lurt! Da får du fram finish, glans, cymbaler og annet. Jeg fikk solgt det gamle settet mitt så fort jeg satte det ut og tok bilder.-Bård skrev:Hei. Kanskje feil sted å spørre, men jeg prøver meg, så får dere piske meg hvis jeg poster feil.
Ta bilder av alle trommene sammen, også hver tromme for seg.
Ang. pris, det er jeg ikke så god på, men du må i hvert fall gå ut ifra hvor gammelt settet er, og hvor mye du tror det har sunket i verdi fra nypris.
Justice skrev:Ta bilder ute! Det er alltid lurt! Da får du fram finish, glans, cymbaler og annet. Jeg fikk solgt det gamle settet mitt så fort jeg satte det ut og tok bilder.-Bård skrev:Hei. Kanskje feil sted å spørre, men jeg prøver meg, så får dere piske meg hvis jeg poster feil.
Ta bilder av alle trommene sammen, også hver tromme for seg.
Ang. pris, det er jeg ikke så god på, men du må i hvert fall gå ut ifra hvor gammelt settet er, og hvor mye du tror det har sunket i verdi fra nypris.
Ute, ja.. Det hadde jeg nok ikke kommet på.
Vaske settet? Pusse cymbaler? Hvis ja, med hva?