Har du noen eksempler? Regner med du sikter til Premier, eller? Følger litt med på Facebook, ser det er en del stilige sett i "kjøp og salg av trommer". Så kanskje det blir salg av Silverstar-settet nærmere sommeren, vet ikke enda.ToBBa skrev:Bruktmarkedet er jo helt latterlig billig for tiden. Du får utrolig bra trommer for en slikk og en ingenting, spess i utlandet...helt drøyt.Justice skrev:
Frister å kjøpe seg enda et settMen penger er noen teite greier
Siste Ordet #2
Re: Siste Ordet #2
Tenker egentlig på alt...bare ta en god titt på ebay, så dukker det altid opp noen helt drøye tilbudJustice skrev: Har du noen eksempler? Regner med du sikter til Premier, eller? Følger litt med på Facebook, ser det er en del stilige sett i "kjøp og salg av trommer". Så kanskje det blir salg av Silverstar-settet nærmere sommeren, vet ikke enda.
***pAisTe 2000***viktors skrev:Det er en zildjian.Zz skrev:Hva er en lol?
*****PREMIER*****

Fått tak i de, sendes fra USA om et par dager

Nice! Tøffe de "hai-tann" lugsa der! Var de dyre?Justice skrev:
Fått tak i de, sendes fra USA om et par dagerDa blir det octobans igjen!
***pAisTe 2000***viktors skrev:Det er en zildjian.Zz skrev:Hva er en lol?
*****PREMIER*****
Tror han ville ha 30 dollar for dem, han skulle sjekke frakt i løpet av helga nå.
Gleder meg som pokker til å få de opp igjen, har ikke spilt på dem, omtrent siden jeg pussa de opp fordi ene lug'en er ødelagt. Så de har liggi under senga mi i lange tider
Gleder meg som pokker til å få de opp igjen, har ikke spilt på dem, omtrent siden jeg pussa de opp fordi ene lug'en er ødelagt. Så de har liggi under senga mi i lange tider

Jada, jeg lurker litt som vanlig! Har flyttet trommesettet hjem til mamma og pappa for en stund p.g.a. at vi skal bytte øvingslokale. Høres helt fantastisk ut sammenlignet med hva det gjorde på øvingslokalet. Men man kan vel kanskje ikke forvente optimal akustikk når man øver i en bunker?
Mitt trommesett: Pearl Vision
En bunker høres ikke ut som et optimalt spillested nei
. For min del hadde jeg en veldig bra helg med spillejobb på lørdag i Sarpsborg, første spillejobben til Mecalimb på 2 år (!). Ting har gått veldig treigt med utbytting av medlemmer, innøving av nye ++. Men nå er vi tilbake, sterkere enn noen gang, vil jeg påstå! Var oppvarming for Witchhammer, for de som måtte ha hørt om de (80-talls thrash/melodisk metal band fra Fredrikstad, passelig store på den tida). Stor scene med egen trommeriser, det liker vi! Eneste var at trommesettet var litt for "stort" for min smak, ikke i antall trommer men i størrelse på trommene... Skikkelig 80-talls powertoms. Alle tammene låt så og si likt. Men ellers var det en spennende utfordring, fra det jeg er vant med 

Jævlig fett, hadde følt meg som en konge bak de bøttene!
Moro, kommer dere over til riktig side av fjorden for en gig, en gang?

Moro, kommer dere over til riktig side av fjorden for en gig, en gang?

Kommer gjerne over fjorden vi
. Spilte med Mecalimb i Drammen (Buddys), var vel i 2011 tror jeg. Ellers ikke vært så mye å spilt på den sia, gjør det gjerne oftere.
Ble litt kongefølelse av å sitte oppå der å spille ja, måtte reise meg etter flere låter for å se publikum da, høye trommer

Ble litt kongefølelse av å sitte oppå der å spille ja, måtte reise meg etter flere låter for å se publikum da, høye trommer

Fett, hva slags trommer er det?
Et gammelt Pearl sett fra 80-tallet, aner ikke hviken serie det er, mulig Export. Innsiden av trommene så ikke ut som kvalitets treverk i alle fall, og låt ikke sånn heller
. Men låt heldigvis som trommer og brukte min egen skarp så sånn sett helt greit. Hadde jeg kunne velge ville jeg heller brukt egne trommer da...

Har du brukt Sonor-settet live enda? 
Egen skarp er et must, synes nå jeg. Det og pedaler.

Egen skarp er et must, synes nå jeg. Det og pedaler.