Siste Ordet #2
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Siste Ordet #2
Er dere klare for ny forumhistorie? Velkommen til Siste Ordet, vol. 2.
NB: Spam tolereres fortsatt ikke.
NB: Spam tolereres fortsatt ikke.
Re: Siste Ordet #2
Jeg savner SO #1... 

figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Urk, bra noen er i farta. Exphil om tre kvarterzzzzzznork.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.
Dette gjorde du bare for å være sær og kjip fig 

Yes, fikk siste/nest siste post i Siste Ordet #1! 

http://instantrimshot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Øhm, tydligvis ikke?buggesen skrev:Urk, bra noen er i farta. Exphil om tre kvarterzzzzzznork.

Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.
Er vist høstferie nå, var høstferie på det andre faget mitt for to uker siden.
Haha, how come?
Ruster du?
Ruster du?
- Kramstogen
- Sted: Nord trøndelag - Stjørdal
Yay, første siden. Hvem skriver sammendraget fra SO#1? Jeg vil ha med den legendariske kvelden til meg, Jon, Audun og Alyndrummer, og fødselen av spambroderskapet, DET er forumhuistorie det.
Gretsch Renown maple settet mitt.
Kramstogens svette kjellerstudio!
Stolt medlem av Spambroderskapet!
Kramstogens svette kjellerstudio!
Stolt medlem av Spambroderskapet!
Ole mofjell skrev:Dette er Simon, han er kjekk og trønder.
- Frode Eide
- Sted: Hitra
Høhøh, var forsein med å melde meg på så jeg er på selvstudium.Moridin skrev:Bytta du seminagruppe?buggesen skrev:Urk, bra noen er i farta. Exphil om tre kvarterzzzzzznork.