Russetråden
Re: Russetråden
Fristen på russ.no (russeservice) er hvertfall i morgen. Kan hende russedress har senere.
Fordi jeg er naturlig rik på vitaminer, mineraler og proteiner!
russedress hadde 1.
A Burial at SeaThorsha skrev:Og gummien på køllehue har allerede begynt å gå i oppløsning der jeg har truffet på kanten...
har 1. desember ja
Jeg har adresse: på toppen - alltid.uansett
det er mest fordi jeg bor på toppen av gata, men også fordi stabæk vant serien i år og for de som ikke har mye kunnskap om stabæk så er alltid.uansett en kjent stabæk frase
Skal folket ha sitat og sånn?

Jeg har adresse: på toppen - alltid.uansett
det er mest fordi jeg bor på toppen av gata, men også fordi stabæk vant serien i år og for de som ikke har mye kunnskap om stabæk så er alltid.uansett en kjent stabæk frase

Skal folket ha sitat og sånn?
It wasn't a mistake...it was a flam!
You'll never walk alone!
Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002
You'll never walk alone!
Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002
- Frode Eide
- Sted: Hitra
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Jeg har to sitat: "Jazz is not dead, it just smells funny." og "If you have sex, you're automatically in al-Qaeda."
På adresse tok jeg http://www.trommeforum.no" onclick="window.open(this.href);return false; og på tlf RLRRLRLL. Orginalt.
På adresse tok jeg http://www.trommeforum.no" onclick="window.open(this.href);return false; og på tlf RLRRLRLL. Orginalt.
Haha flere russ her i år
det er kult det.
Har slitt veldig med å finne på noe å ha på russekortet selv. Utrolig mye vanskeligere enn man skulle tro

Har slitt veldig med å finne på noe å ha på russekortet selv. Utrolig mye vanskeligere enn man skulle tro
- Kramstogen
- Sted: Nord trøndelag - Stjørdal
Gretsch Renown maple settet mitt.
Kramstogens svette kjellerstudio!
Stolt medlem av Spambroderskapet!
Kramstogens svette kjellerstudio!
Stolt medlem av Spambroderskapet!
Ole mofjell skrev:Dette er Simon, han er kjekk og trønder.
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Kult!
A Burial at SeaThorsha skrev:Og gummien på køllehue har allerede begynt å gå i oppløsning der jeg har truffet på kanten...
- alyndrummer
- Sted: Harpefoss
- Kontakt:
Haha 
Her er mitt, forleløpig iallefall, jeg har frist til 1. des. og rekker nok å endre den siste der med noe bedre..

Her er mitt, forleløpig iallefall, jeg har frist til 1. des. og rekker nok å endre den siste der med noe bedre..

- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt:

Den er temmelig intern, menmen

- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt:
Som sagt, intern 
Jeg bor ganske langt unna skolen, innerst på en øy som heter Frei. Derfor, selvironisk som jeg er, understreker jeg det på russekortet.

Følg blålinja
Det sitatet er også internt. Det var noe jeg sa en gang som skapte stort latteromfang, og som tilfeldigvis ble tatt opp på film

Jeg bor ganske langt unna skolen, innerst på en øy som heter Frei. Derfor, selvironisk som jeg er, understreker jeg det på russekortet.
Følg blålinja

Det sitatet er også internt. Det var noe jeg sa en gang som skapte stort latteromfang, og som tilfeldigvis ble tatt opp på film