BJØRN MARIUS ØYEHAUG - VASSENDGUTANE

For alt som ikke har med trommer å gjøre.
Svar
Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Sted: Ørsta
Kontakt:

BJØRN MARIUS ØYEHAUG - VASSENDGUTANE

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 18:21

Ja, tenkte å lage en liten tråd om meg sjøl, sida eg er ny på forumet og i det heile tatt få fortalt litt om meg sjølv.
Dei fleste synts nok det er tull, men kansje en og annen har glede av å lese om korleis det er på veien.... :) Bra forum er det isofall, og artigt å lese om andre trommiser rundt omkring i landet ;)
Skal etterkvart kome med fleir bilder og meir skriverier, men begynder som smått no:

BANDET
Bandet eg spelar i er vel blant musikkjorunalister, forståsegpåere, og bedrevitere sett på som Vås, tull, fest og rølp… Og ja, eg kan glede dei med at dei har jammen rett også. Vi er eit festband, som spelar ekte bygdecountry på klingende Ørsta-dialekt, også kalt festcountry av oss sjølve. Nynorsk og ørstadialekt går igjen i alle songane. Og ein skulle tru at allmennheta i noreg ikkje forsto bæret av kva det dreide seg om og at dei umulig kunne forstå ka som vart sagt/sunget.. Og kven veit, dei gjer vel kanskje ikke det heller?
Uansett, etterkvart har det vist seg at utsende hus i Oslo, Kristiansand, Bergen, Tromsø, Lofoten ikke er umulig, sjølv om ein syng på inngrodd “bondedialekt“. Folket synger med på kvar melodi, brøler og klapper… Bandet vi snakkar om er Vassendgutane.

I løpet av eit år vert det mange timar i turnèbussen, og reiser mellom spelejobbane kan ofte dreie seg om 12-14 timar.. Pr i dag er vi vel bandet i norge som turnerer mest rundom i landet. Vi prøvar å spele i alle kriker og krokar i heile norge, og en gjenngongar er utsende hus der stemninga står i taket. Grovt regna 110 jobbar (220 reisedøgn) står på lista i 2009, alt frå idrettshaller, utescener og store festivaler til bygdedansar på lokale grendehus og lovedansar. Og jobbane strekker seg frå lindesnes til tromsø.. Så her er det fullt opp, bånn gass, hæla i taket og tenna i veggen!
Dei siste 12 åra har Vassendgutane gått frå å vere eit lokalt festband, til no å vere Noregs kanskje mest etterspurde liveband. 330 hendvendelsa av folk som ønsker å hyre Vassendgutane av ulike arrangører i 2009 seier sitt.. Publikums-antall på jobbene varierer med 400 på mindre uteplasser til 8000 då vi snakka om festivaler. Snittet ligger vel på en 1000 publikumere på konsertene. Publikummere frå 3- 90 år dukker opp, de yngste er kansje forbeholdt familiekonsertene, Rullestoler, godt berusa publikummere eller det "seriøse konsert-publikummet"
Harry, men også folkelig musikk altså! Hehe :)

Vassendgutane er
Sindre Aam, vokal og bass
Arthur Johan Bjørdal, vokal og gitar
Ernst Brune, trekkspel
Rune Brautaset, vokal og gitar
Lars Egil Vågseter, steelgitar
Leif Aase, vokal og elgitar
Bjørn Marius Øyehaug, vokal og trommer

Henning Svoren, Lyd
Thomas M. Hansen, Lys
Johann Hellesylt, Sjåfør og Diverse salg
Kåre Basso, Turnèleiar

OGSÅ LITT OM MEG SJØLV

Navnet er Bjørn Marius Øyehaug, 21 år og korar og spelar trommer i bandet Vassendgutane
Født og oppvokst frammpå Follestaddalen, som er ei bygd i Ørsta-Komune. Der vaks eg opp på eit lite småbruk samman med mor, far og 3 søsken. Musikk har alltidt vore hovudinteressa, og alt som 6 åring begynte eg å spele trommer i bygdas hornmusikk. Deretter gjekk det slag i slag med diverse rockeband på ungdomsskulen og meir og meir speling vart det. Etter ungdomsskulen gjekk eg drøye 2 og eit halvt år på musikklinja i volda, før eg fekk nok av skule og ville konsentrere seg meir om musikken. (ikke ta det som noke tips) Søkte då på ei annonse på musikkweb.no og vart med i oslo-bandet "Jetsurfers". Dette var sjølsagt meget stort for meg den gang, men grunna store avstanda, og pendling mellom Oslo og Ørsta, vart det eit kortvarig prosjekt for min del.
Fann det enklare å satse meir på musikken nærmare meg.. So vi satt sammen eit band av dyktige musikara i distriktet, spelte outlaw country, og det har vore fluss med jobbar fram til juli 2008. Då dukka det opp eit nytt tilbud, og eg kunne ikke takke nei…Vassendgutane!
So no eit halvt år etter kan eg sjå tilbake på monge artige opplevelser, store jobbar, og eit liv heilt utenom det vanlige på konsertene. Eg stortrivast med jobbane og karane i bandet… med såpass mange dagar på vegen i løpet av eit år, vert ein omtrent som ei familie! Og det å leve av musikken må vel kunne seist å vere en drøm for alle musikkinteresserte?? :)

Og siden dette er eit trommeforum kan en godt skrive litt om trommene mine også her:

Min utstyrsliste på scena:

TROMMER

Spaun Custom maple 24” x 20” kick
Spaun Custom maple 16” x 16” gulvtom
Spaun Custom maple 12” x 10” racktom
Spaun Custom maple 14” x 8” skarp

Skinn (Bruker Evans på alle trommer)
Tammer: Evans G2 Slagskinn, Evans G1 underskinn
Skarp: Evans G2 Coated slagskinn, Evans Hazy 300 seideskinn
BassTr: Evans EMAD 24" Clear Slagskin, Evans Reso Black Fronskinn

CYMBALER

Bosphorus GOLD 21” ping ride
Bosphorus GOLD 18” full crash
Bosphorus GOLD 16” full crash
Bosphorus GOLD 15” Heavy HH

HARDWARE
DW 9000 Enkeltpedal
DW 9500D Hihatstativ
Ellers er det Yamaha og Gibraltar stativ med og uten galge
Spaun 990 trommestol

"ANNA EQUIPMENT"

Ellers bruker eg In-Ear system fra Senheiser, sammt støpte propper fra NamsosAudiosenter!
2 12" subber som gir "Godtrøkket" under trommescena som er 80cm høy!
Av stikker går det enkelt og greit i VIC FIRTH 5A

Oppmikking av oppsettet går slik
Skarp: Shure Sm57 under skarp, Sennheiser E604 over
Tammer: Sennheiser E604
Bass.tr: May Internal Mic (med shure Beta58) system på festebrankett
Sammt Shure Sm91 på moltow inni basstromma
Overhead: Milab VM44 (1 over hihat, og ellers montert under ride,crash16 og crash18)

Utstyr i øvingslokalet
Heimeopsettet mitt for tida er heller skralt, men er på veg et nytt sett frå USA av samme type eg brukar på scena!!
Men her med størrelsane:
10" tam,
14" golvtam,
24" basstromme

Akkurat no går det i eit SONOR Force av rimligeste modell til eg får det nye øvingssettet!

CYMBALER PÅ ØVINGSROMMET
Zildjian K-custom 22" dark ride
Zildjian K-custom 14" dark Hihat
Zildjian A-custom 18" Crash
Zildjian A-custom 10" splash
Sabian HH 16" Dark Crash

SJEKK UT
http://www.trommeslager.no/article_info" onclick="window.open(this.href);return false; ... cles_id=62 (sponser trommer, cymbaler etc.)
http://www.vassendgutane.no" onclick="window.open(this.href);return false; (heimesida til bandet)
http://www.bjornmarius.blogg.no" onclick="window.open(this.href);return false; (min eigen blogg)

Det var alt i denne omgang, noke meir en vil vite om meg er det berre å kome med innspel eller spørsmål :thumbup:
Vedlegg
index.jpeg
Treungen
img650x367.jpg
Spellemannsprisen 2008 (i spektrum)
n1268233718_104041_133.jpg
I aksjon
IMG_1489.JPG
581577_h5efb25cdd77238ba667e_500x375.jpeg
Turnèbussen
Sist redigert av BM-Vassendgutane den 19 feb 2009 18:49, redigert 2 ganger totalt.
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Re: BJØRN MARIUS ØYEHAUG - VASSENDGUTANE

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 18:23

Fleir bilder..
Vedlegg
SMP3.jpg
vassendegersund%20089.jpg
Egesund
oksvoll_1.jpg
SMP2.jpg
index2.jpeg
Treungen
index2.jpeg (19.49 kiB) Vist 5791 ganger
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 18:26

Enda litt til...
Vedlegg
DSC_3539-432.jpg
Storefjell
5 Ornes.JPG
Ørnes (bodø)
Ps.Brukte leigesett
3 Rogers.JPG
Tromsø
Vassendgutane (10).gif
Gran3.jpg
Hadeland
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 18:31

Siste i denne omgang... Tungvindt å laste opp ;)
Vedlegg
Rockefeller093.JPG
Johan "jokken" finner fram hatter til salg på kveldens konsert
Rockefeller098.JPG
Rockefeller
index3.jpeg
Eikerapen
index3.jpeg (21.2 kiB) Vist 5715 ganger
IMG_1774.jpg
Stryn
gran.jpg
Gran
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
Vargon
Sted: Ila

Legg inn av Vargon » 19 feb 2009 18:31

Er vel mange her på forumet som detter på rævva no, men jeg er stor fan av bandet ditt :)

Heftig basstromme størrelse må jeg si.
Det bli itj nå fæst ut'n skinnvæst!

Mitt Sett

Myspace

Operasjon Export

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 18:35

Vargon skrev:Er vel mange her på forumet som detter på rævva no, men jeg er stor fan av bandet ditt :)

Heftig basstromme størrelse må jeg si.
Takk for det, kjekt å høre :)
er vel mange ulike meininga om musikken, men det får vere opptil kvar enkelt. Ingen som trudde eg skulle ende opp i "eit slikt band" for nokren år tilbake sida! hehe

Ja, ganske fornøgd med den du, vil absoludt anbefale noe i den størrelsen, eller egentli Spaun generelt sett. Prøvd forskjelli, men spaun overaska stadig!! :)
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
Marius84
Moderator
Moderator
Sted: Tomter, Østfold

Legg inn av Marius84 » 19 feb 2009 18:36

Veldig kult du er med oss her inne, digger bandet ditt! (i visse situasjoner i alle fall :p ) :) Spesielt "Granada" har jeg en del gode minner fra da det var stort sett første sangen jeg satte på hver gang jeg skulle råne med '77 mk1'en min for et par år sia ;)

Kult utstyr også!
Mapex Saturn IV | Sonor Essential Force |
Paiste cymbaler[/size]
| Mecalimb | Terrazone |

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 19 feb 2009 19:04

Vargon skrev:Er vel mange her på forumet som detter på rævva no, men jeg er stor fan av bandet ditt :)
Jeg datt rimelig hardt. :p

Ang musikken så syntes jeg dere har mange stilige sanger og det gjør meg ingenting å høre på slik musikk på en fest e.l, men det er ikke akkurat den musikken jeg setter på selv hvis jeg skal høre på noe. Når det er sagt så har jeg ei dame som er ganske harry i musikksmaken og foreldrene hennes har vel alle cdene deres, så har fått hørt en del av det. Svigemor kan en del tekster på rams, i fylla vel å merke. :)

Så du lever av å spille i dette bandet? Trodde ikke det var mange musikere i Norge som klarte å leve kun av musikk, men det må jo være en drøm å være trommeslager på heltid.

Velkommen til forumet skal du ihvertfall være, håper du trives her inne! :)
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Brukeravatar
eby
Sted: SørTrøndelag

Legg inn av eby » 19 feb 2009 19:31

Kult at du har tatt turen til trommeforum! :)
Er vel ikke musikken jeg sitter å hører på, men på fest funker det jævlig bra!

Gleder meg til selbufestivalen! :woot:
Zz skrev:Det smaker epic digg of doom and grace of the lord jesus christ our saviour and shepherd in darkest times of hatred and despair with Satan's whips upon our sacred hearts and gentle souls saved by the lord of love, peace and sacrifice, in my face.

Brukeravatar
ToBBa
Sted: Mandal
Kontakt:

Legg inn av ToBBa » 19 feb 2009 19:34

Ingenting er som en god dose med vassendgutane på fest, da blir det altid liv. Var også på konserten deres på Eikerapen roots festival, det var dødsbra. Dere er skikkelig gode live, og er flinke til å skape stemning!
Lenge til ny plate?
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?
Det er en zildjian.
***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 19 feb 2009 20:00

DET E HJORTEJAKT OG...Nei, ikke det :(

Jeg fikk et ganske stort sjokk, fordi jeg var sikker på at dere er en gjeng på rundt førti. 21 år..Wow.

Musikken deres er bare helt konge. :)

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 20:11

Marius84 skrev:Veldig kult du er med oss her inne, digger bandet ditt! :) Spesielt "Granada" har jeg en del gode minner fra da det var stort sett første sangen jeg satte på hver gang jeg skulle råne med '77 mk1'en min for et par år sia ;)

Kult utstyr også!
Såg ut til å vere et forum etter min smak, så her må en jo selvfølgeleg vere med :)
Mange som kjenner seg igjen i den låta ja, seine råne-kvelda med bilen fyllt opp med dame og eigen sjofør! hehe

Ja, meget godt fornøgd med det oppsettet :thumbup:
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 20:17

King-Nothing skrev:
Jeg datt rimelig hardt. :p

Ang musikken så syntes jeg dere har mange stilige sanger og det gjør meg ingenting å høre på slik musikk på en fest e.l, men det er ikke akkurat den musikken jeg setter på selv hvis jeg skal høre på noe. Når det er sagt så har jeg ei dame som er ganske harry i musikksmaken og foreldrene hennes har vel alle cdene deres, så har fått hørt en del av det. Svigemor kan en del tekster på rams, i fylla vel å merke. :)

Så du lever av å spille i dette bandet? Trodde ikke det var mange musikere i Norge som klarte å leve kun av musikk, men det må jo være en drøm å være trommeslager på heltid.

Velkommen til forumet skal du ihvertfall være, håper du trives her inne! :)
Nei, det kan nå eg sei meg einig i, men ja, som sagt, festmusikk ;)
Hehe, ja der kan du sjå, ganske simple melodier/tekster, men viser seg at da kjenner folk igjen musikken, og e enkelt å vere med på tekstane!! ;)
Ja, det er det eg driv med på heiltid no..
Heilt klart en drøm, men er et usikkert yrke (om det kan kallast det) for ingen veit katid det vil ende, når folk sluttar å møte opp på konsertane er det slutt.. So ja. Men slik som det er no går det godt ann! Og året er stortsett i boks, så ser lovande ut! :)

Takk for det :)
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 20:22

eby skrev:Kult at du har tatt turen til trommeforum! :)
Er vel ikke musikken jeg sitter å hører på, men på fest funker det jævlig bra!

Gleder meg til selbufestivalen! :woot:
Klart en må vere med her, eit forum etter min smak som eg kommenterte tidligare :)
Hehe, gjenngongar det at folk sei det, og ja, skal sei meg einig der, men liv blir det og fest!!

Ser fram til den vi også ja, var bra sist vi va i dei traktene, så det lover godt :thumbup:
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Brukeravatar
BM-Vassendgutane
Kontakt:

Legg inn av BM-Vassendgutane » 19 feb 2009 20:29

ToBBa skrev:Ingenting er som en god dose med vassendgutane på fest, da blir det altid liv. Var også på konserten deres på Eikerapen roots festival, det var dødsbra. Dere er skikkelig gode live, og er flinke til å skape stemning!
Lenge til ny plate?
Kjekt å høyre so mykje positivt, for er jo akkurat det som er målet, skape feststemning ;)
Eikerapen var bra ja!!! :thumbup:

Hmm, vert nok ikkje i år, feil å drive å spy ut plater, berre for å komme med nokenytt..og med so travel turnèliste er det vanskeli å få tid til innspelingar. Men uti 2010 skal ein ikkje sjå vekk frå at der kjem ei ny plate.
Men der kjem ny LIVE DVD frå Treungen (festivalen) i sommar! Den kjem i haust :thumbup:
Og skal vere med på ei juleplate med fleire vestnorske artister som kjem til jula...

Ellers vil der gå et program på NRK1 rundt 5-15 mars om oss. Er med på ein serie som går (kallt folk) Der eit kamerateam var med oss ei helg på speling ;) Kan jo vere verdtå nevne!!
Bjørn Marius Øyehaug
www.vassendgutane.no

Svar