Tråden for å dumpe dritt over ting som plager deg..

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Deadbeat » 10 Mar 2009 01:35

Vet ikke om denne finnes fra før, da kan den eventuelt flyttes, slå sammen elns.

Uansett..

Jeg er akkurat ferdig med en laang jam økt i hjemmestudioet til en kompis, vi lagde masse fete riff og la på alt av trommer bass , vokal ... effekter mm. og vi har brukt de siste 6 timene på å mixe noe greier i FLstudio ... Det jeg ikke visste var at jeg har åpnet en demoversion av dritten , og det var demoikonet som lå på desktopen. Det vil si at alt av opptak som vi gjorde , pluss mixejobben har gått til helvete ettersom det ikke går å lagre arbeid.

Faen , jeg holder på å klikke.
At det går an å laste ned programdemoer på en "studio" pc, og attpåtil ikke si i fra om det.. ARGH!!!
:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Det hjelper ikke at jeg har gullfiskhukommelse etter for mye sirkustobakk , og derfor ikke husker låtene heller. :innocent:
Hippo skrev:Ellers: Er det bare eg som har bomma litt på skarp eller gulvtom, og da piska låra mine litt for hardt... Og ein gång eller to truffet ein skjør, stakkar testikkel?

Mitt setup
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

Re: Tråden for å dumpe dritt over ting som plager deg..

estimate » 10 Mar 2009 10:45

Hehe. Jeg har en i samme gate. Klarte å unngå å lagre to innspilte minutter på søndag. Ikke noen store krise, men ikke særlig gøy heller.
Brukerens avatar

Herr Wappi » 10 Mar 2009 16:15

Fy fader så surt, Deadbeat. Det gikk ikke ann å "overføre" til den lisensierte versjonen heller?
Trusl skrev:... kle av deg og spill Bleed av Meshuggah på rumpa di! :)
Brukerens avatar

Deadbeat » 10 Mar 2009 17:31

funka ikke det nei ... :wallbash:
Hippo skrev:Ellers: Er det bare eg som har bomma litt på skarp eller gulvtom, og da piska låra mine litt for hardt... Og ein gång eller to truffet ein skjør, stakkar testikkel?

Mitt setup
Brukerens avatar

eby » 10 Mar 2009 17:33

Muligens et helt håpløst forslag, men om du får spilt av det du har tatt opp, kan du vel ta det opp igjen via utgangen på PC'n? Så får du iallefall lagra det.
Zz skrev:Det smaker epic digg of doom and grace of the lord jesus christ our saviour and shepherd in darkest times of hatred and despair with Satan's whips upon our sacred hearts and gentle souls saved by the lord of love, peace and sacrifice, in my face.
Brukerens avatar

Deadbeat » 10 Mar 2009 17:35

Hadde nok slitt litt med lyden da , men jo .. hadde jeg ikke slått dritten av i fustrasjon så kanskje :whistle:

Mitt setup
Brukerens avatar

Sound » 11 Mar 2009 23:05

I dag fikk jeg en skikkelig hyggelig telefon.... Det var en eller annen dame som jobba i VKT som hadde funnet ut at noen hadde skrevet mitt navn og nummer på baksiden av et bussete, og nå skal de anmelde det til politiet med meg som hovedmistenkt :realmad:

De sa at jeg måtte finne ut hvem det var ellers så gikk det utover meg :realmad: :realmad: :realmad:
Skikkelig bra rettsystem, eller hva? "Det er din skyld med mindre du finner noen andre å skylde på"

:thumbdown:
Brukerens avatar

Herr Wappi » 11 Mar 2009 23:14

Har erfart lignende ting med "du er skyldig til du finner noen andre å skylde på", det er skikkelig sært.
Brukerens avatar

fredrock » 11 Mar 2009 23:43

Da har de en logikk som skulle tilsvare at en raner ringer politiet, venter på at de kommer for så å rette pistolen mot den redde jenta bak disken på 7-Eleven.
Brukerens avatar

eby » 11 Mar 2009 23:45

Sound skrev:I dag fikk jeg en skikkelig hyggelig telefon.... Det var en eller annen dame som jobba i VKT som hadde funnet ut at noen hadde skrevet mitt navn og nummer på baksiden av et bussete, og nå skal de anmelde det til politiet med meg som hovedmistenkt :realmad:

De sa at jeg måtte finne ut hvem det var ellers så gikk det utover meg :realmad: :realmad: :realmad:
Skikkelig bra rettsystem, eller hva? "Det er din skyld med mindre du finner noen andre å skylde på"

Med mindre du har sæda fullt setet av ditt DNA, er det vel stor sjangs for at du kan eie de ganske hardt på denne saken.
Zz skrev:Det smaker epic digg of doom and grace of the lord jesus christ our saviour and shepherd in darkest times of hatred and despair with Satan's whips upon our sacred hearts and gentle souls saved by the lord of love, peace and sacrifice, in my face.
Brukerens avatar

Herr Wappi » 11 Mar 2009 23:52

Men går ut i fra at det ikke er politiet som har komt med denne idiotiske uttalelsen, men dama fra VKT? Kommer nok ikke langt med den tankegangen.
Brukerens avatar

eby » 11 Mar 2009 23:57

Hvis VKT er et busselskap, så har nok den kontordama der gått på samme kurset som bussjåførene, som forteller at de har verdensherredømme og kan gjøre akkurat som de vil.
Bastarder.
Brukerens avatar

A.V. » 12 Mar 2009 00:34

En ting som irriterer meg....
ALLTID

VG-listen
-Adrian Vindedal- | "There's no shortcuts" |
Brukerens avatar

Zz » 12 Mar 2009 00:59

Sound skrev:I dag fikk jeg en skikkelig hyggelig telefon.... Det var en eller annen dame som jobba i VKT som hadde funnet ut at noen hadde skrevet mitt navn og nummer på baksiden av et bussete, og nå skal de anmelde det til politiet med meg som hovedmistenkt :realmad:

Kult, jeg skal begynne å skrive folks telefonnummer.
Pearl Masters MMP

Stolt medlem av Spambroderskapet!
Spoiler:
Brukerens avatar

hyffi » 12 Mar 2009 01:15

Skal begynne å skrive telefonnummerne til alle jeg ikke liker
Brukerens avatar

Neste

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Yahoo [Bot] og 8 gjester