Valg 09: Trommeforums meningsmåling

For alt som ikke har med trommer å gjøre.
Svar

Hvilket parti stemmer du på (eller ville stemt på, dersom du ikke har stemmerett)

Arbeiderpartiet
25
36%
Sosialistisk venstreparti
8
11%
Senterpartiet
6
9%
Fremskrittspartiet
12
17%
Høyre
5
7%
Kristelig folkeparti
2
3%
Venstre
6
9%
Andre
6
9%

Stemmer totalt: 70

Brukeravatar
bugge

Re: Valg 09: Trommeforums meningsmåling

Legg inn av bugge » 15 sep 2009 13:53

http://bildr.no/view/487661

Vår nye stortingsrepresentant fra Møre og Romsdal.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 15 sep 2009 14:17

buggesen skrev:http://bildr.no/view/487661

Vår nye stortingsrepresentant fra Møre og Romsdal.
Urk, har ikke engang kommet seg til stolen sin i Stortinget enda, og har allerede klart å fremstå som selve definisjonen på alt som er galt med FrP. Fremstår som direkte uintelligent, uopplyst og generelt totalt uten kjennskap til hva hun uttaler seg om.

Liker hvordan hun åpenbart har fått kjeft av ledelsen etter å ha nektet å komme med en unnskyldning, så hun bestemte seg for å gjøre det likevel. Det blir litt vanskelig å kritisere andre partier og media for å være usaklig i sin kritikk mot FrP når de selv kommer med slike utsagn og "må stå for det i ettertid":
http://www.ba.no/nyheter/article4560213.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Theorgrin

Legg inn av Theorgrin » 15 sep 2009 15:56

A.V. skrev:Kunne ikke vært mer enig, jeg tror arbeiderpartiet vil gjøre en utmerket jobb. det vil alltid være feil og mangler, men alt i alt gjør de en god jobb!
vel, regjeringen har ikke akkurat gjort den jobben de burde gjøre, men de har ikke gjort noen alvorlige feil. får nå håpe at de faktisk tar til seg det at de ikke har fått fornyet tillit, men at de må bevise at de skal sitte, noe jeg ikke føler de helt har.

Brukeravatar
Ludwig
Sted: Harstad

Legg inn av Ludwig » 15 sep 2009 19:35

basert på valgdebattene jeg har sett som bare har vært et utvalg av alt som har vært i valgkampen, mener jeg at stoltenberg har tabba seg en del ut.
morsomt det programmet på lørdag hvor ap regelrett mente det samme som frp bare med egne ord om asylpolitikk og at sv da støtta fullt opp om aps syn.

jeg er skuffet over at ap vinner så soleklart og mener at staten norge må tenke framover.
jeg håper virkelig at den rød/grønne regjeringa tar seg sammen og faktisk gjør landet vårt bedre på områder de har sviktet på tidligere.
Ludwig...
keyboardist, vokalist, trommeslager
specs
Spoiler:
DW Collectors series, PDP Platinum, Tempus
Sabian HHX/ AAX
Aquarian
Vic Firth
Gibraltar

Brukeravatar
Jenitsu
Sted: Heime

Legg inn av Jenitsu » 16 sep 2009 11:42

Jeg syns vi i dette landet har det så bra at om politikerne ikke får til alt de lover skal ikke vi gå ut og skape lynsjestemning av den grunn. Nettopp fordi vi har det så bra er jeg glad vi slapp FrP ved makta. Det ville vært å gamble bort velferdsstaten og neste generasjons framtid.

Når det er sagt er jeg faktisk for å redusere antallet kommuner drastisk. Norge kunne godt klart seg med et 50 talls kommuner istedenfor de drøt 400 (nesten 500) kommunene vi har idag. Dette er vel ikke riktig politikk i de rødgrønnes øyne desverre.
It wasn't a mistake...it was a flam!

You'll never walk alone!

Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002

Svar