Valg 09: Trommeforums meningsmåling

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Hvilket parti stemmer du på (eller ville stemt på, dersom du ikke har stemmerett)

Arbeiderpartiet
25
36%
Sosialistisk venstreparti
8
11%
Senterpartiet
6
9%
Fremskrittspartiet
12
17%
Høyre
5
7%
Kristelig folkeparti
2
3%
Venstre
6
9%
Andre
6
9%

Stemmer totalt: 70

Brukeravatar
Kjohn
Sted: Rena, Hedmark

Re: Valg 09: Trommeforums meningsmåling

Legg inn av Kjohn » 28 aug 2009 23:17

Så lenge FRP ikke kommer til makten, så er jeg godt fornøyd jeg...
forum/viewtopic.php?f=11&t=3454 Oppdatert
Mitt Yamaha Stage costum sett.

http://www.myspace.com/nextdice
Bandet mitt

Brukeravatar
tromler
Sted: Ski

Legg inn av tromler » 29 aug 2009 13:55

Kommer nok til stemme rødt i år også gitt! :)
Vil du være hjem til meg og se på trommesettet mitt?:)

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 29 aug 2009 14:00

Synd at jeg ikke har stemmerett. Jeg vil ha opp fartsgrensa på moped.

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 29 aug 2009 14:09

Absolutt en viktig politisk sak det der, svært lite fokus på det i årets valgkamp.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.

Brukeravatar
mhv

Legg inn av mhv » 29 aug 2009 19:14

Death of Justice skrev:Synd at jeg ikke har stemmerett. Jeg vil ha opp fartsgrensa på moped.
Det er flott at du ikke har stemmerett.
What? No pudding!?

Brukeravatar
Octavarium
Sted: Skjetten

Legg inn av Octavarium » 29 aug 2009 21:27

har ikke stemmerett, men hadde stemt det partiet som hadde fjærna moms på musikkutstyr ;p
Grip Dagen!

Premier Cabria XPK

"Eat my ass and balls"

Brukeravatar
Herr Wappi
Sted: Randaberg

Legg inn av Herr Wappi » 29 aug 2009 21:41

Det kunne jo vært FRP, de kunne bare tatt pengene fra pensjonsfondet. Skjønner ikke helt hvordan FrP (og de som stemmet på partiet) kan tenke slikt og få det til å gå på opp positivt. I mitt hode virker tankegangen helt skrudd.
Trusl skrev:... kle av deg og spill Bleed av Meshuggah på rumpa di! :)

Brukeravatar
viktors
Sted: NorTrønødælag.
Kontakt:

Legg inn av viktors » 29 aug 2009 23:26

Death of Justice skrev:Synd at jeg ikke har stemmerett. Jeg vil ha opp fartsgrensa på moped.
Octavarium skrev:har ikke stemmerett, men hadde stemt det partiet som hadde fjærna moms på musikkutstyr ;p
Sier litt om norges befolkning, og hva som sanker stemmer. Det er bare egoistiske valg, som er til fordel for seg selv, og kanskje ikke for resten av norges befolkning. Det handler om å se det hele bildet rundt et parti og dets meninger, og hva det har å si for norge som et felleskap, og ikke bare at man ønsker at mopeden skal gå 20km/t fortere uten at du får 4200 i bot for det, og driter i om partiet lar alt det som faktisk er viktig gå i dass.
Herr Wappi skrev:Det kunne jo vært FRP, de kunne bare tatt pengene fra pensjonsfondet. Skjønner ikke helt hvordan FrP (og de som stemmet på partiet) kan tenke slikt og få det til å gå på opp positivt. I mitt hode virker tankegangen helt skrudd.
Tankegangen til FrP er faktisk ganske smart, fordi de har skjønt hva som gir dem stemmer fra det norske og uvintende folk. Politikken deres er fortsatt skrudd.

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 29 aug 2009 23:40

Altså, ulykkene kommer til å bli sterkt redusert om mopedene går i 60, 45 er en fare for Norges land.

FRP vil også ha en del innvandrere ut av Norges land, hvis ikke jeg tar grundig feil. Til fordel for oss, da slipper vi rasisme og krangel (regner med at de vil ha værstingene ut).

Brukeravatar
viktors
Sted: NorTrønødælag.
Kontakt:

Legg inn av viktors » 29 aug 2009 23:48

Jeg er fullstendig klar over det med mopeden.
FrP vil ha alle invandrere ut, fordi de mener ikke at de har noe å gjør i vår kultur, men samtidig vil de fjerne mye norsk kultur. Null støtte til musikere og kunstnere bl.a.
Hva gjør innvandrerne så mye værre enn meg og deg da? "Hvitinger" krangler og diskriminerer hverandre like mye som hvitinger og de mørkere.

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 30 aug 2009 00:50

Nei til mangfold. La meg slippe å måtte leve i et grusomt pluralistisk samfunn.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 30 aug 2009 01:01

Hva i f*** er det som feiler Solheim. I tillegg, hehe, får jeg opp en reklame for en barberhøvel på siden. Hehe.

http://www.dagbladet.no/2009/08/29/nyhe ... k/7870718/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 30 aug 2009 01:10

Jepp. Ambulanse og greier.

Brukeravatar
Olalá
Sted: Eidsvoll

Legg inn av Olalá » 30 aug 2009 01:21

Det var paneldebatt på skolen min på fredag, og da ble bare hatet mitt mot FrP styrket. Representanten var en populistisk douchebag som lovte å senke prisen på alkohol, snus og røyk og kalte nynorsk et grautmål og kastet en nynorsk-ordbok i bakken. Jeg ble lei meg da han fikk god støtte fra salen :(

Svar