Litt dødt her?

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Re: Litt dødt her?

Marius84 » 07 Apr 2012 10:28

Jeg selv har ikke fått posta noe særlig på en stund, og har i grunn litt dårlig samvittighet for det. Har nok aldri vært den som har snakka mest om teknikk og spilling generelt, vet ikke helt hvorfor, men har vel mest vært interessert i å utveksle erfaringer om utstyr og den biten der på nett, øving og spilling tar jeg heller på egenhånd, synes det ofte blir mye teoretisk og 'tørt' stoff å måtte lese/snakke om. Men folk er jo forskjellige der, skjønner godt at folk som er mer interessert i å lære noe spillemessig av å henge på trommesider, kan frafalle her...

Jeg skal prøve nå å få posta litt mer i tiden som kommer, selv om jeg nok antagelig har vokst litt fra det å skrive mye på forum... Før var det jo omtrent livet mitt :p. Skal sies at jeg ofte sjekker innom her uten å poste da, for å se til at ting ikke er helt kaos.
Mapex Saturn IV | Sonor Essential Force |
Paiste cymbaler[/size]
| Mecalimb | Terrazone |
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Annonse

Annonse

MEB » 07 Apr 2012 19:32

Folket har trukket ut i vårsola :p
Tinitus? ...HÆÆ, var det TINITUS du kalte det dyret? Du må slutte å mumle sånn.....
Brukerens avatar

Zz » 22 Apr 2012 13:02

Olalá skrev:Jeg stikker hodet innom her for første gang på en god stund for å si litt om hvorfor jeg slutta å henge her. I starten var det bare fordi jeg ikke hadde tid - musikklinja slukte store deler av dagen min, så forumtid ble rett og slett ikke prioritert i hverdagen min. I det senere, etter å ha begynt å henge på forum som Cymbalholic og Drummerworld, har jeg innsett at dette forumet har én stor mangel: Hvor ble det av spillinga?

Jeg hang her aldri av noen annen grunn enn at det var et sted å snakke med meget hyggelige folk, samme hva vi snakket om. Men så forsvant mange fra den gode gamle gjengen, og da ble det ikke lenger det samme tettknyttede miljøet her.
Pearl Masters MMP

Stolt medlem av Spambroderskapet!
Spoiler:
Brukerens avatar

Forrige

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Google Adsense [Bot] og 3 gjester