Noen som ikke har fått det de bestilte fra stikker.no?

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Torjef » 11 Mar 2012 15:52

Bare lurer på om det er flere her inne som sliter med dårlig levering, og intet svar fra de på stikker.no?

Bestilte noen småting for ca en mnd siden men fikk aldri noe sporingsnummer(betalte med visa der og da). Så sendte jeg en mail til dem en ukes tid senere og spurte om dette, intet svar.

Så gikk det en stund til, ingen sporingsnummer og ingen pakke. Da ble jeg lei og trykte på kanseller bestillingen, men har ikke fått pengene mine tilbake fra dem.

Så var jeg innom facebooksiden deres, og der var det flere som ikke hadde fått varene de hadde bestilt fra stikker.no. Da kom stikker.no med en unnskylding som gikk på sykdom blant ansatte, men det var før jul og de burde ha løst dette til nå. (leser at folk har skrevet sist på fredag at de ikke har fått varene sine)

Så nå lurer jeg på: er dette bare noe useriøst tull som man bør holde seg unna eller er det andre grunner til at de ikke klarer å levere som avtalt og ikke svarer på mail etc?

Jeg vil ha pengene mine tilbake! :ninja:
http://www.instantrimshot.com/

Premier Artist Birch

I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
they serve no real purpose..
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

Re: Noen som ikke har fått det de bestilte fra stikker.no?

Naigewron » 11 Mar 2012 17:00

Har kjøpt mye fra stikker.no og har alltid fått meget kjappe svar på mailer, og har fått varene med upåklagelig hastighet. Overrasket over at du har dårlige erfaringer med dem. Har aldri oppfattet dem som noe annet enn 100% seriøse.

Mulig de sliter litt etterhvert som de har blitt større og mer populære, men basert på egne erfaringer tror jeg ikke du skal være redd for at de har svindlet deg. Håper det ordner seg.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Adelleda » 11 Mar 2012 17:54

Jeg bestilte stikker og skinn for et par uker siden, og pakken kom i løpet av noen få dager. Det virker som alle her på forumet har gode erfaringer med stikker.no, så det høres rart ut at de ikke svarer engang.
Mitt trommesett: Pearl Vision

Justice » 11 Mar 2012 18:08

Bestilte Vic Firth-hodetelefoner rett etter jul, fikk dem ikke. Fikk ikke svar på mail eller noe. Sendte mail til Odd-Arve, fikk svar med en gang og sparte 100 kr. Ikke hørt noe mer heller. Sendte mail og sa jeg ikke ville ha dem til stikker, fikk ikke svar.
Brukerens avatar

chrisopastic » 11 Mar 2012 19:08

Bestillte trommestikker for snart 3 uker siden, ikke kommet noe ennå. Fikk sporingsnr for en ukes tid siden, men pakken er ikke mottatt noen plass...? Har også sendt mail uten å ha fått svar.

vegarddrummer » 11 Mar 2012 22:00

bestilte trommestol og noen skinn hos dem i november tror eg det var. pakken kom etter en 3-4 dager. og mail svarte de fort på og, for eg bestilte feil farge på stolen, da sendte eg mail til dem med en gang. 5 minutter senere fikk eg mail om at bestillingen var ordnet.

så eg har bare positiv erfaring med dem ;)
Avenged Sevenfold er tingen!!!

Tama Starclassic Maple i Brown Fade viewtopic.php?f=4&t=6713&p=165099#p165099
Brukerens avatar

LeoKhenir » 12 Mar 2012 09:50

Må bare henge meg på de med positive erfaringer. Stikker.no har vært min faste stikkeleverandør de siste årene, levererer alltid i løpet av en ukes tid (av og til noe lenger, siden jeg alltid bestiller blokker og noen ganger bestiller jeg når de ikke er på lager.
--- Dersom man ikke kan piske bassisten med trommestikkene, hva er da poenget med at de er lagd av tre? ---

Band: Manifold Bastards på Urørt og MySpace!
Brukerens avatar

Naigewron » 12 Mar 2012 10:29

Kan se ut som at de har hatt noen dårlige måneder i det siste (basert på erfaringer her og fra Facebook-siden deres). Synd, men håper de får rettet opp i det fort.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Torjef » 15 Mar 2012 23:58

Nei, stikker.no har ikke min stemme. Nå har de lovet flere ganger å ordne opp i ting, men klarer ikke å gjøre noe annet enn å komme med beklagelser i ny og ne. Har de problemer med sykdom eller annet, så bør de kanskje stoppe å ta inn bestillinger (og også penger fra folk som betaler via kort) til de får ting i orden.

Irriterende, spesielt det å ikke få svar fra dem!!

:wallbash:

Premier Artist Birch

I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
Brukerens avatar

Ludvig » 16 Mar 2012 22:34

Om det er slike tendenser i den leiren så blir det hvertall ikke noen bestillinger fra denne karen. SKal man drive butikk så får man ta kundene på alvor. Enten får man ansette flere eller legge ned.
Brukerens avatar

chrisopastic » 17 Mar 2012 11:10

Fikk trommestikkene tilslutt, men det tok drøye 3 uker. Laaang tid i forhold til 4sound som klarte det mesterstykke å sende et helt trommesett på 4 dager, som jeg forøvrig skal hente no :dribble:

Justice » 17 Mar 2012 13:47

chrisopastic skrev:Fikk trommestikkene tilslutt, men det tok drøye 3 uker. Laaang tid i forhold til 4sound som klarte det mesterstykke å sende et helt trommesett på 4 dager, som jeg forøvrig skal hente no :dribble:

Nice, hvilket sett? :D
4Sound er kjempekjappe, anbefaler de på det varmeste :)
Brukerens avatar

chrisopastic » 17 Mar 2012 16:08

Pearl vision med fartsstriper :)
http://trommeslager.no/products/pearl-v ... rommesett2
til 4sound pris da, 7600kr

Torjef » 23 Mar 2012 19:41

Nei, stikker.no anbefales IKKE å bruke. Jeg er faktisk så misfornøyd at jeg blir irritert over å se annonsen deres her inne enda. Makan til bakgårdsbedrift skal man lete lenge etter, ikke får man noe av det man bestiller og ikke klarer de å skaffe pengene tilbake.

Mange gode år ser ut til å bare ha gådd rett i dass for dem, noe som i grunn er synd.

Premier Artist Birch

Brukerens avatar

andyrule » 27 Mar 2012 21:05

Nå har jeg fått bestillingen min.
Sist endret av andyrule den 02 Apr 2012 12:44, endret 1 gang

Neste

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester