Noen som ikke har fått det de bestilte fra stikker.no?

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Re: Noen som ikke har fått det de bestilte fra stikker.no?

Torjef » 27 Mar 2012 21:29

Hadde jeg bodd nærmere, så skulle jeg gjerne dratt dit. Er ikke snakk om store summene, men nok er nok synes jeg faktisk!

For de som lurer, så er det faktisk gått så her langt. Hentet fra facebooksiden deres:

Slutter meg til mengden av kunder som er utrolig lei, som ikke får svar på flere mailer, ingen telefoner blir besvart, og tidligere innlegg her har blitt slettet, så legger ut igjen: "Har prøvd å komme i kontakt med Eivind Skogen som driver Stikker.no en stund uten hell nå, men jeg har INGEN planer om å gi meg. Etter en liten runde på nette har jeg funnet ut følgende: I følge proff.no er Skogen Holding og Kjelseth Computers AS største aksjonær. Har vært i kontakt med daglig leder der (for øvrig en hyggelig og hjepsom fyr) og han sier at det er en stund siden han gikk ut av selskapet. Han har ingen annen kontaktinformasjon enn det som står på hjemmesidene + privatnummeret som er 922 33 803. Har prøvd å ringe det, uten å få svar. I dag kommer jeg kun til svarer. Telefonnummeret var aktivt i forrige uke, men da svarte han ikke. I Skogen Holding AS er «Karluf Bøe Skoen» varamedlem. Han tok heller ikke telefonen i dag. Kontaktinfo på han finner man her. (http://www.gulesider.no/person/resultat ... B8e+skogen) Etternavn og alderen hans tilsier at det kan være faren til Eivind, men er som sakt ikke sikker. Else Karin Skogen er varamedlem i Stikker.no. Tror hun bor i Spurvekroken 4, 4022 Stavanger. Hun er oppført med telefon 416 10 483, men der kommer jeg kun til svarer i dag. Telefonen ringte tidligere i uken, men jeg fikk ikke svar. Tror ikke jeg er alene om å være litt irritert nå, så om det er noen andre som har noe info som kan få Stikker.no til å respondere ville jo det vært fint. …eller enda bedre, send ut varer eller betal tilbake litt raskt, så blir alle glade.
http://www.instantrimshot.com/

Premier Artist Birch

I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
they serve no real purpose..
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

Adelleda » 27 Mar 2012 22:15

Hvis de er så useriøse at de sletter saklig kritikk så er det nesten ikke verdt å bruke tid på. Når det er sagt så syns jeg bare du skal stå på til du får en unnskyldning/varene/pengene tilbake. Det virker som om de som står bak unngår å bli kontaktet for enhver pris, og da er det ugler i mosen...
Mitt trommesett: Pearl Vision

LeoKhenir » 02 Apr 2012 13:44

Fikk akkurat denne eposten fra stikker.no:

Hei

Du mottar denne e-posten fordi du har lagt inn en ordre hos Stikker.no i en periode hvor vi har hatt diverse driftsproblemer.

Vi opplever dessverre for tiden noe forsinkelser ved utsendelse av ordre.

Driften har har ikke gått helt som normalt pga sykdom med mer. I tillegg har vi hatt store problemer med kommunikasjon (tlf / epost (etter at vi flyttet Netcom trådløs bedrift over til et nytt selskap har ikke netcom klart å få satt det opp skikkelig, slik at vi ikke mottar samtaler slik vi skal). Dette jobbes selvfølgelig med. Vi skjønner at dere som ringer og ikke får svar kan bli frustrerte, men vi jobber som nevnt med å få dette opp igjen slik at vi kan motta e-post og tlf samtaler som normalt.

Kanskje du allerede har mottatt ordren din, kanskje den ble noe forsinket, eller kanskje du enda venter. Vi kan forsikre deg om at du skal få det du har betalt for, og om du heller ønsker å kansellere ordren så refunderer vi selvfølgelig beløpet uten problemer.

Vi beklager den trege leveringstiden på det sterkeste. Vi er kjent for god service og meget rask leveringstid, og det er noe vi absolutt ønsker å fortsette med.

Vi håper du holder ut litt lenger. Du vil motta varene så fort som overhode mulig (mest sannsynlig i begynnelsen av neste uke), med mindre du allerede har mottatt den.

Om du ønsker å kansellere orden er selvfølgelig helt opp til deg, og vi refunderer beløpet uten problemer.

Vi beklager dette på det aller sterkeste, og jobber hele tiden med å komme oss på bena igjen slik at vi kan drive som normalt og yte den ekstra gode servicen med de lave prisene vi ønsker.

Mvh
Eivind Skogen
Stikker.no

Vel, jeg har fått alt jeg har bestilt, men forhåpentligvis skal alt rette seg nå for de som har hatt problemer.
--- Dersom man ikke kan piske bassisten med trommestikkene, hva er da poenget med at de er lagd av tre? ---

Band: Manifold Bastards på Urørt og MySpace!
Brukerens avatar

Torjef » 02 Apr 2012 15:26

Fikk samme eposten, og har tidligere kansellert ordren min, skrev dette i en mail til dem. Fikk så en bekreftelse på at jeg skulle få pengene mine igjen, håper de kommer snart.
Tror det blir lenge til neste gang (om det skulle bli en neste gang) før jeg handler med dem altså..
http://www.instantrimshot.com/

Premier Artist Birch

I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
they serve no real purpose..
Brukerens avatar

Justice » 02 Apr 2012 23:14

Fikk samme greia, enda ordren min var rett etter jul! Stoler ikke på forhåndsbetaling, tror dere skjønner hvorfor nå! Fikk avbestilt og kjøpt fra Odd Arve på 1-2-3! :D 100 kr billigere også!
Brukerens avatar

LeoKhenir » 03 Apr 2012 10:20

Vel, jeg har allerede fått ordren min (som ble lagt inn i oktober). Satser på at de er tilbake på godt gammelt nivå til neste gang jeg trenger SUPPLIES.
--- Dersom man ikke kan piske bassisten med trommestikkene, hva er da poenget med at de er lagd av tre? ---

Band: Manifold Bastards på Urørt og MySpace!
Brukerens avatar

Forrige

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester