Diskusjon: Interessante forumnavn
- snabelkran
- Sted: Odda
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
- alyndrummer
- Sted: Harpefoss
- Kontakt:
Re: Diskusjon: Interessante forumnavn
Lol.
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Re:
Good times.Sindre skrev:For det første skal ikke emnetitler være i blokkbokstaver, og for det andre er den du har rimelig ubeskrivende. Jeg vil råde deg til å endre den så fort som mulig.
.
- alyndrummer
- Kontakt:
HAHA:laugh:
Mitt er også ganske kjedelig, men det er kort og jeg husker det. Som regel ivertfall 

http://www.instantrimshot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Premier Artist Birch
I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
they serve no real purpose..
Premier Artist Birch
I have decided that stick tricks are the same as keeping a retarded kid. They are just for show
they serve no real purpose..
Jonna_H er kort for "DJ Jonna Hakkemat" som var mitt kallenavn i DJ-duoen "DJ Øreflipp og Jonna Hakkemat". DJ øreflipp eller Lars Erik som han egentlig heter var en kamerat jeg hadde på barneskolen (en god stund siden ja). Duoen var et resultat av at jeg fikk fruity loops 2 på en brent cd av en av pappas kamerater. Vi lagde et knippe ganske bedritne låter med vokal innspilt på pc mic (windows' fantastiske ''Lydinnspilling''). Vi måtte desverre gi oss etter en formatering av familiens pc (jeg hadde rotet bort cd'en med fruity loops). Jeg heter egentlig Jonas.
.Torjef skrev:Mitt er også ganske kjedelig, men det er kort og jeg husker det. Som regel ivertfall
Jeg var på Metallica.no forumet (den gang da det var oppegående), og var lei Shotgun Justice, så jeg ville bytte til Death Justice, men fant på noe bedre

Hvorfor brukte du ikke det som er bedre?
- alyndrummer
- Kontakt: