Fortell om deg selv ;)

For alt som ikke har med trommer å gjøre.

Re: Fortell om deg selv ;)

Herr Wappi » 21 Feb 2010 02:41

Bilde
Trusl skrev:... kle av deg og spill Bleed av Meshuggah på rumpa di! :)
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

kennybooy3 » 08 Mar 2010 02:10

Hei hei :)

Heter Kenneth, og bor i utkanten av Stavanger.

Spilte trommer i korps i mange år, men sluttet i 12 års alderen fordi jeg synes det var for kjedelig..
Etter dette hadde jeg 2 års pause fra trommene, før jeg tok det opp igjen når jeg var 14. Jeg spiller nå i band, noe som er mye mer utfordrene å kjekkere sammenlignet med korps.

Uten om tromming liker jeg å være med venner, og det går også mye tid til skole/lekser.

22376_491562210045_820670045_11055867_3377658_n.jpg

Ellers er det vel ikke så mye mer å si...
"First came earth,, Then came man,, Then came Drum jams!"

Trommene mine, Mapex Pro-M!
Brukerens avatar

MEB » 31 Mar 2010 16:27

Okay, får vel tilkjennegi meg litt da he..he..

Jeg heter Mort'n og har spillt trommer siden jeg var 6. Med tanke på at jeg styggelig nermer med 40 er jeg vel blandt den eldre garden her inne kan jeg tenke meg. Tidligere spillt i Death Mission og Sanatarium og kan vel egentlig sådan kalle meg en pioner innen Thrash metal i Norge uten å skryte på meg allt for mye ;-)
Jeg har også en trommeslagersønn på 12 som nå går i mine fotspor. Skal bli gøy å se hva han får til ettervært.

Mort'n
Tinitus? ...HÆÆ, var det TINITUS du kalte det dyret? Du må slutte å mumle sånn.....
Brukerens avatar

Rocko » 31 Mar 2010 23:00

Hei, heter Robert og kommer fra Kr.sand,34 år.

Begynte å spille i band når jeg gikk på ungdomsskole,gjorde det noen år,så flyttet alle i bandet. Har et Roland TD-8 sett som jeg spiller for meg selv på.
Ellers har jeg spillt på knærne og andre ting i 20 år. :D
Er utrolig sugen på et akustisk sett,men passer dårlig i leilighet.
Liker mest 70 tallsmusikk som Genesis,Pink Floyd,Supertramp,Yes,Led Zeppelin o.s.v.

theother » 13 Apr 2010 05:11

Heihei

Da var det min tur da, Mats heter jeg og er 20 år. Jeg er helt ny her, og lærer meg å kjenne forumet.

Kommer fra Sandefjord, men er for tiden i USA og studerer, noe som er grunnen til at jeg tok meg råd til å kjøpe et elektrisk trommesett. Har lenge villet ha et trommesett etter at jeg spilte i 3/4 år for 5 år siden (er det blitt så lengesiden!! :S). Drevet mye med gaming frem til jeg flyttet hit. Foreløpig, går det for min del mye i heavy metal :D

Cheerio

Anders » 15 Apr 2010 14:35

Hva gamet du?
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Brukerens avatar

theother » 15 Apr 2010 15:38

Jeg gamet CSS "på fast basis", men litt COD 4 MW2, litt WC3, litt AoC, og litt sånn forskjellig. Mest bilspill og fps egentlig. Gama du?

Anders » 15 Apr 2010 16:56

Ah, antok at du spilte kompetitivt i semi-pro/pro-scenen ettersom du skrev: "Drevet mye med gaming frem til jeg flyttet hit".
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?
Brukerens avatar

theother » 15 Apr 2010 17:11

Ble nok aldri god nok til det desverre :p

Marius85 » 17 Apr 2010 10:32

Heter Marius :laugh: Er 24 år... HAr ikke spilt aktivt de siste 4-5 åra før jeg nå fikk lyst til å begynne spille igjen.. Kjøpte et Tama starclassic B/B sett som jeg nå fikk en trang til å bygge ut :woot: Pluss at jeg fikk lyst på et Premier-Gen-x sett.... Så nå skal jeg begynne spille igjen :woot: Spilt i korps i 10 år sånn ca pluss noen band :whistle:
Pearl masters retrospec, Red onyx
Tama Starclassic performer B/B Hyper drive, Indigo Sparkle Burst
Premier 2000 series metallskarp <3 :D

nekrobe » 28 Jul 2010 18:50

Hoy boys! Heter Hans-Kristian, 25 år og bor i horten. spillt trommer siden ungdomskolen, så det er vel en 10-12 års tid. aldri tatt tromminga veldig seriøst, inn og ut av band i alle år, og koser meg med det. vært medlem her en liten stund, men ikke vært spesiellt aktiv med tanke på kommentarer og slikt. prøver å fikse det, så da skriver jeg masse innlegg der det ikke passer seg. bilde og greier og jo :thumbup:

Bilde
Link til min LiveCity-side med linker/info om mine band/prosjekter: http://livecity.no/Nekrobe/
Brukerens avatar

Audun Rosslund » 28 Jul 2010 21:23

Velkommen hit! Øver du på Broms (eller hvordan det skrives...)? Kjenner en del folk fra Horten. :)
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

nekrobe » 28 Jul 2010 23:03

hey hey og takk for det. Øver ikke på broms nei. har eget lokalet midt i sentrum av byen, for mitt trommesett, og de band jeg eventuellt spiller i... gidder ikke dele lokale lenger. fikk nok av det på ps-huset i tbg! koster jo kroner, men vel verdt det når jeg kan øve etter egen timeplan :woot:
Link til min LiveCity-side med linker/info om mine band/prosjekter: http://livecity.no/Nekrobe/
Brukerens avatar

Kvelertak » 11 Aug 2010 14:05

Hei! Må vell poste noe her da!
Jeg heter Tore, snart 16 år ifra Harstad. Jeg har spillt trommer i 7 år, og spillt mye forskjellig. Når jeg spiller alene eller ilamme musikk fra pc'en spiller jeg alt ifra In Flames til Rihanna, men når det kommer til band holder jeg meg innenfor poprock og tilogmed punk. Jeg spillte nylig i et poprock band med Ludwig her på forumet, men letter etter nytt band for øyeblikket :) Har spillt i korps i 5-6 år men ble litt lei styret så jeg sluttet og satset fullt på band.

Hvist det er noen spørsmål, send PM ;)
Vedlegg
36905_456016588153_627888153_6037259_3644618_n.jpg
Her er meg, som spillte med bandet "Cornerstones" i Harstad Kulturhus
Toore Abrahamsen
Pearl Prestige Session Select
Zildjian, Paiste, Ufip
Evans, Remo, Vater
Brukerens avatar

harlekin » 24 Sep 2010 17:54

Hallo. Ole Einar her, 30 år opprinnelig fra hommelvik, men nå bosatt i Hegra. Jeg er en TAMA mann, og holder meg mest til zildjan symbaler.
Spiller i ett band som driver med festmusikk(ingen svensktopper og gammeldans)
Ellers jobber jeg som kokk. Har kone og to små barn så livet er ikke mye kjedelig :p
Brukerens avatar

ForrigeNeste

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester