Designet på både hjemmesiden og forumet vil bli nytt, men de vil bli helt like og det vil bli mye enklere å navigere mellom websiden og forumet enn det det er i dag.
Det finnes et hav av muligheter på den nye plattformen, og det er ikke mye som ikke kan implementeres. Jeg bestemmer alt selv og dermed kan det meste ordnes. Det blir som når vi gikk fra et gratis forum til å serve det selv for de som husker det. Plutselig kunne jeg legge inn flere modifikasjoner som åpnet for mange nye gode funksjoner her på forumet.
Jeg må innrømme at jeg aldri ble 100% fornøyd med den nåværende hjemmesiden, men med dagens løsning koster det meg 1000kr pr times jobb dersom jeg vil forandre den, og det sier igrunn seg selv at det ikke nytter i lengden. Ihvertfall ikke med de inntektene som er å hente her.

Så derfor blir den værende slik den er. Med Joomla! er det jeg som gjør alt selv, dermed blir det "gratis".
Jeg kommer til å vente til alt er 110% på stell før siden lanseres, og derfor håper jeg at noen av dere vil være med å betateste den nye siden og tilhørende forum. Det eneste du trenger å gjøre er å bruke den nye siden, samt forumet, istedet for det vi bruker i dag. Forumene er linket mot samme database, så alt som blir skrevet i det nye vil synes i det gamle og vice versa. Jeg vil også legge ut alle nyheter på begge sidene, slik at din opplevelse vil bli like god som den er i dag.
Dere som vil være med å teste, kan skrive her så vil dere få mail eller PM med opplysningene dere trenger.

Legger ut et screenshot slik at dere kan se hvordan det ser ut nå, men jeg jobber fortsatt med dette, så det er ikke sikkert at det er nøyaktig slik det blir seende ut til slutt:
Hjemmeside:
Forum: