Interesse for trommeportalen merch?

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Interesse for trommeportalen merch?

Legg inn av Naigewron » 26 okt 2009 13:27

Slikt straffer seg vettu ;)
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 26 okt 2009 13:28

Hehe, tydeligvis ikke, funker nå :)
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 26 okt 2009 13:28

Kan du sjekke om det er tilbake nå buggesen?

Edit: Jeg har fjernet annonsen som lå over artiklene, var nok denne som tullet det til. Er både nettbutikken og artiklene tilbake?
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Brukeravatar
bugge

Legg inn av bugge » 26 okt 2009 13:30

Er som sagt på plass nå.
Zz skrev:Argumentet "ikke kritiser noe hvis du ikke kan gjøre det bedre selv" står like støtt som en afrikansk stråhytte. Verden ville vært ganske vanskelig hvis man bare kunne kritisere de som var dårligere enn deg. Barnehageargument, spør du meg.

Brukeravatar
Anders
Sted: Horten.

Legg inn av Anders » 26 okt 2009 21:27

Du skulle ikke gått for en logo som forteller litt mer? Bare "TP" forteller hverken at siden omhandler trommer eller trommerelatert diskusjon.

Et par svart/hvitt-skisser:
Spoiler:
Bilde
Spoiler:
Bilde
figure_02 på 16/06-2005 skrev:Er Dave Weckle han som var i Nirvana?

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 26 okt 2009 22:25

Anders skrev:Du skulle ikke gått for en logo som forteller litt mer? Bare "TP" forteller hverken at siden omhandler trommer eller trommerelatert diskusjon.
Jeg har sagt dette maaange ganger før, men skal gjenta igjen. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe selv, jeg har ikke fått noen som helst forslag som har vært av ok kvalitet og jeg har ikke råd til å hyre et ekstern firma for å fikse dette.

Jeg har trykket opp (og straks betalt) 100 logoer av både "TP" og "Trommeportalen.no - av trommeslagere, for trommeslagere", 35 av disse er trykket på klær de resterende 65 skal brukes på fremtidige klær så det er uansett uaktuelt å lage nye logoer nå.

Men jeg likte forslagene godt, har du laget dem selv? Og hvorfor i all verden kom du ikke med disse for noen uker siden før jeg trykket? Du var vel innvolvert i diskusjonen da også? ;)

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?

Brukeravatar
Anders

Legg inn av Anders » 26 okt 2009 23:02

Laget dem selv ja.

Beklager for at de kom litt seint, men har vært litt busy-busy med andre saker, og det tok litt tid å tenke ut/utføre.

Om det er av interesse at jeg videreutvikler/perfeksjonerer/evt fargesetter disse utkastene må det nesten bli en betalt firmasak, ettersom vi allerede har andre klienter å forholde oss til. Vi er vanligvis ikke billig, men du skal selvsagt få en feit rabatt, siden vi føler vi skylder deg noe (en av de jeg jobber med her var med på magasinet du annonserte i - et magasin vi var mildt sagt flaue over), i tillegg til litt donasjonsrabatt til forumet.

*edit: Vi kan jo også gjøre en avtale senere, dersom du bestemmer deg for å trykke en ny runde merch i fremtiden.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 27 okt 2009 00:14

Jeg må uansett få solgt alle de trykkene jeg har liggende nå, så dette blir nok uansett ikke noe før om en god stund. Hvilken pris ca snakker vi om? Og hvem er vi? Har dere en nettside hvor jeg kan få se andre arbeider av dere?

Brukeravatar
Anders

Legg inn av Anders » 27 okt 2009 00:32

Epic design heter vi. For øyeblikket er vi kun to personer: Meg pluss en i klassen (som også var med på magasinet). Vi tar for oss designoppdrag som mentoren vår ikke har tid til, i tillegg til sideprosjekter som dette. Ettersom jeg føler jeg skylder deg en del allerede, Dag, og det kun er jeg som jobber med dette prosjektet kommer jeg nok ikke til å ta mer enn maks et par hundrelapper, om ikke gratis, som en donasjon til forumet. Vi får se hvor mye arbeid som må legges bak.

Bildene jeg la ut er tross alt kun utkaster, og er nok et godt stykke ifra "the real thing". Kommer litt an på hva du tenker å bruke det til. Men sånt kan vi jo snakke mer om senere, dersom du er interessert i fremtiden.

Portifolioside jobber vi med fortløpende.

*edit: Og vær så snill, ikke trekk konklusjoner utifra magasinet. Det er et gammelt produkt ingen av oss er stolte av. En av grunnene til at jeg føler vi skylder deg litt.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 27 okt 2009 00:38

Da du skrev "vi er ikke akkurat billige" så så jeg for meg at en logo kanskje kostet 6-8000,-. For 3-6000,- er ikke uvanlig har jeg skjønt. Det er da fra idé til ferdig logo.

Jeg kommer nok tilbake til deg senere, men som sagt må jeg få solgt unna de jeg allerede har trykket. Blir litt vel dyrt å bare kaste de. ;)

Det ville nok blitt brukt til å erstatte logoen på nettsidene, klær, samt alle andre steder hvor det er naturlig å ha logoen.

Brukeravatar
Frode Eide
Sted: Hitra

Legg inn av Frode Eide » 02 nov 2009 14:30

Genseren og t-skjorten var meget bra. Herlig å ha på seg. Har du fått inn mange bestillinger?

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 02 nov 2009 14:35

Takk for det! Har fått inn din og én til. Ble ikke overrasket egentlig. Er alltid sånn. Mange som er interessert i starten, men når produktene ligger klare, er det nesten ingen som kjøper. Har ikke ligget ute så lenge ennå, men trodde flere enn to skulle bestille. Har også solgt to gensere og en tskjorte til familie. :)

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 02 nov 2009 15:25

Det kommer nok en bestilling fra meg, men oktober har vært en dyr måned.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 02 nov 2009 17:56

Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøpe - en gang rundt juletider.

Brukeravatar
Audun Rosslund
Moderator
Moderator
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Audun Rosslund » 03 nov 2009 22:30

Min "kasse" er fortsatt rar. Hvordan tar man screenshot med mac?

Svar