Burde vi midlertidig fjerne innlogging på hovedsiden?

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Svar
Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Burde vi midlertidig fjerne innlogging på hovedsiden?

Legg inn av Dag Frogner » 24 okt 2009 21:19

Som flere av dere vet, er det problemer med innlogging fra hovedsiden, da det viser seg at om man bokmerker forumet direkte, så er man utlogget når man besøker forumet og må innom hovedsiden (eller hvilken som helst annen side) for å bli innlogget igjen.

Jeg vet ikke når dette blir fikset, så da blir spørsmålet:

Burde jeg midlertidig fjerne innlogging fra hovedsiden, slik at man logger inn kun i forumet som vanlig.

Syntes dere innlogging via hovedsiden er nyttig (når det fungerer skikkelig) eller er det bare tull?

Håper jeg kan få inn litt tilbakemeldinger på dette, slik at jeg kan få tatt en avgjørelse på det. :)
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Brukeravatar
Olalá
Sted: Eidsvoll

Re: Burde vi midlertidig fjerne innlogging på hovedsiden?

Legg inn av Olalá » 24 okt 2009 21:35

Jeg synes det er greit med innlogging på hovedsiden. Det er ett lite tastetrykk for å komme til forumet hvis man tar bokmerke på hovedsiden og deretter trykker på forum. Dessuten fører det til at hele Trommeportalen blir mer én nettside, istedenfor artikler, forum og butikk separat.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 24 okt 2009 21:36

Ja, det var jo det som var hele tanken bak det. At man går inn via hovedsiden (slik at man får oppdatert seg der også) og så bruker linkene til nye innlegg eller dine innlegg for å komme til forumet.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?

Brukeravatar
Olalá
Sted: Eidsvoll

Legg inn av Olalá » 24 okt 2009 21:41

Helt fint for min del. På gamlesida sjekka jeg iallefall aldri hovedsida på portalen, så dette fører nok til at flere bruker portalen som en nettside for trommeslagere, ikke bare som et sted hvor forumet er.

Brukeravatar
arovik
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av arovik » 24 okt 2009 22:56

Stemmer for å fjerne innlogging fra hovedsiden. Har alltid hatt en direktelink til "nye innlegg" direkte i forumet. Det er for meg en veldig fin måte å bruke forumet på, og regner med at mange andre også gjør det.

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 24 okt 2009 23:18

Innlogging på hovedsiden er kult, så lenge man kan gå direkte til forumet om man ønsker det uten å da være utlogget. Slik det er nå er plagsomt.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 25 okt 2009 10:10

Er det virkelig plagsomt at man må gå til hovedsiden og så trykke "Vis nye innlegg" , evt "Forum"? Hvis det er plagsomt å måtte trykke på én ekstra link, så er du litt vel vrang syntes jeg Naige. ;)

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 25 okt 2009 12:39

Jeg kan leve med å være vrang, ikke noe problem :)

Jeg er innom forumet alt fra to til... tja... sikkert 100 ganger om dagen. Jeg liker å sjekke om det har skjedd noe nytt på hovedsiden, men å måtte gå innom den hver eneste gang er faktisk plagsomt. Det skjer tross alt ikke noe nytt på hovedsiden ofte :whistle: Om det gjør meg vrang, vel, det kan jeg som sagt leve med ;)
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
Herr Wappi
Sted: Randaberg

Legg inn av Herr Wappi » 25 okt 2009 12:50

Akkurat det handler ikke om å være vrang. Jeg er helt enig med Eskil, det er et irritasjonsmoment å måtte gjøre dette, hver gang jeg skal innom forumet. Hadde det kun vært snakk om av og til hadde det vært greit.
Trusl skrev:... kle av deg og spill Bleed av Meshuggah på rumpa di! :)

Brukeravatar
Freddemor
Sted: Oslo

Legg inn av Freddemor » 25 okt 2009 12:57

Jeg synes det er fint å få sett artiklene slik Olalà sier. Glemmer ofte å sjekke hovedsiden, og setter stor pris på litt mosjon.
Mapex Saturn - Diril - Bosphorus - Meinl
http://www.myspace.com/photoplankton
Erik Smith skrev:Vi må huske at livet ikke dreier seg BARE om musikk og trommer! ...Vi har jo cymbaler også!

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 25 okt 2009 13:05

Nå er det jo sånn at jeg prøver alt jeg kan for å få dette til å fungere, men jeg har fortsatt ikke fått svar på min post i supportforumet til de som har utvikletet denne dobbel-innloggingen og jeg tør ikke eksperimentere altfor mye på egen hånd. Så jeg håper at dere stikker innom like ofte som dere pleier selvom dere (inntil videre) må innom hovedsiden for å være innlogget. :)

Det med å være vrang var selvfølgelig ment som en spøk Naige. :p

Svar