Viktig info om de nye sidene

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Svar
Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Viktig info om de nye sidene

Legg inn av Dag Frogner » 25 okt 2009 23:28

Endelig har de nye nettsidene til trommeportalen.no blitt lansert. Det har stort sett gått veldig bra men litt småplukk er det jo. Det største problemet er innlogging. Meningen er nå at man logger inn via hovedsiden (innlogging via forumet er ikke mulig) og når man da logger inn her, vil man også være innlogget i forumet.

Dette fungerer forsåvidt greit, men det er problemer med innloggingen dersom man bokmerker forumet og går direkte til det uten å gå innom hovedsiden først. Da vil man nemlig være utlogget. For å bli innlogget igjen må man besøke hovedsiden eller hvilken som helst annen side.

Jeg jobber på spreng for å fikse dette, men får ikke gjort så mye før jeg får kontakt med de som har laget softwaren som sørger for dobbelinnlogging. Så for å få dette til å fungerer 100% nå, må man altså bokmerke hovedsiden og ikke forumet dersom man vil forbli innlogget.

Noen av dere så sikkert at forumet lå på http://forum.trommeportalen.no" onclick="window.open(this.href);return false;, i starten, men det ligger nå på http://www.trommeportalen.no/forum" onclick="window.open(this.href);return false;

Dette skyldes rett og slett at programvaren jeg bruker for å logge besøkelsesstatistikk ikke støtter subdomenere for øyeblikket.

Velkommen så mye skal du være til våre nye sider og ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe, eller om det er noe som ikke fungerer som det skal. Da kan du enten lage en ny tråd under "Tilbakemeldinger" eller sende meg en epost på dag @ trommeportalen.no
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Svar