Månedens forumbruker juni: Kakelfog

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Svar
Brukeravatar
Audun Rosslund
Moderator
Moderator
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Månedens forumbruker juni: Kakelfog

Legg inn av Audun Rosslund » 07 jul 2010 15:21

Fra nå av kommer hvert intervju til å få en egen tråd i denne kategorien, siden vi ikke har hovedsiden lenger. Sleng gjerne inn kommentarer. :)

Forumbrukeren vi skal bli bedre kjent med denne måneden er ”Kakelfog”, alias Frode Eide. Frode er straks 19 år og er for øyeblikket elektrikerlærling. Han bor på Hitra – en øy utenfor Trondheim, og tar også en del jobber som lydmann, og spiller i tilegg selvsagt trommer.

A: Hvordan startet ditt forhold til trommeportalen.no?
F: Etter jeg begynte å spille trommer lette jeg lenge etter en plass å diskutere og spørre om forskjellige ting innen trommeverden. Søkte en del på nettet og fant ikke noe særlig, en dag kom jeg over trommeforum helt tilfeldigvis når jeg søkte etter cymbaler på Google. Og etter det har jeg vært innom jevnt og trutt er vel ikke alltid like aktiv, men er alltid innom å leser i alle fall. Prøver å svare hvis noen spør og jeg føler jeg kan hjelpe de og føler at både jeg og han som spør får noe ut av det.. Gøy å kunne utveksle med andre trommiser rundt omkring.
A: Hva tenker du om at vi nå gir opp hovedsiden med artikler og nyheter, og går tilbake til å bare være et forum?
F: Det er jo litt trist da. Må innrømme at jeg ikke kommer til å savne det så fryktelig, men jeg leser alle intervjuene og nyhetene. Det går bra at det kommer bort, men litt synd også. Jeg for min del kommer i alle fall til å fortsette å bruke forumet. Går jo an å ordne litt inne i selve forumet og fortsatt ha noen artikler osv.