Hvordan kan vi gjøre trommeportalen enda bedre?

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.

Dag Frogner » 25 Okt 2010 14:05

Vi er alltid ute etter å gjøre nettsiden bedre, og jeg tenkte det var greit å høre med dere hva dere vil ha mer av på nettsiden. Er det noe spesielt dere savner? Noe vi burde ha mindre av eller mer av?

Er ikke så greit å vite, siden folk ikke kommer med så mange tilbakemeldinger i denne kategorien, men dersom du har noe på hjertet er dette tidspuktet å komme med det på. :)
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Annonse

Annonse

Re: Hvordan kan vi gjøre trommeportalen enda bedre?

Justice » 25 Okt 2010 16:17

Et forslag: hva med å skaffe flere skins? Dette er greit, men det skjærer fortsatt en smule i øynene.
Brukerens avatar

Dag Frogner » 25 Okt 2010 19:59

Hva gjør at det skjærer i øynene?

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

MaxMelody » 25 Okt 2010 20:34

fåreslår solbriller til Justiise:p

Hva med en egen "chat"knapp hvor man bare velger et brukernavn og trykker på chat, så kan man chatte med folket her inne lett uten oppdatering osv? :)

noe alla slik de har på www.radioseven.se
-Sound is the factor wich holds it together-
Brukerens avatar

Justice » 25 Okt 2010 22:52

Den hvite bakgrunnen. Det er fælt.
Brukerens avatar

Dag Frogner » 26 Okt 2010 08:13

Det er jo kun hvit bakgrunn i bunnen av trådene og i toppen. Hovedbakgrunnen er jo grå og selve innleggene er to varianter av blå. Forhåpentligvis er det trådene du kikker mest i når du er innom og ikke topp/bunn og derfor ser jeg ikke helt problemet. :)

Max: Har vurdert chat, det kunne vært kjekt å hatt mulighet til å snakke med folk live, men det spørs om ikke det hadde gått på bekostningen av aktiviteten ellers på forumet. Er nok en del som da hadde tatt spørsmål der som egentlig heller høre hjemme i forumet, som f.eks hva man burde kjøpe av utstyr.

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Naigewron » 26 Okt 2010 08:50

Justice skrev:Den hvite bakgrunnen. Det er fælt.

Huff nei, la det være svart skrift på lys bakgrunn. Helt klart det enkleste og mest behagelige å lese.

Hvis Dag vil installere noen skins slik at folk selv kan velge så er jo det selvsagt ok, men jeg ber i alle fall på det mest instendige om at ikke den lyse bakgrunnen forsvinner.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Dag Frogner » 26 Okt 2010 09:57

Den lyse bakgrunnen forsvinner ikke. :)

Det er jo mulig å legge inn flere skins, men disse krever også oppdateringer fra tid til annen og det er da større sjangs for at flere sitter med utdaterte skins etterhvert, som kanskje ikke fungerer optimalt.

Dessuten blir det mye styr for meg om jeg f.eks skal legge inn en ny mod, fordi jeg da må teste ut 4-5 skins for å være sikker på at den fungerer på alle sammen. Det er også en del andre ting å ta hensyn til, så det er ikke fullt så enkelt som det høres ut. :)

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Ronny » 27 Okt 2010 13:22

Ikke så greit å komme med forslag til forandringer, når man får beskjed om å bruke "solbriller" pga siden er så lys :whistle:
"Nebbete" kommentarer er jo lite ønskelig, når man prøver å komme med konstruktive forslag til forbedringer til siden.

Jeg skjønner jo at alle har forskjellig syn på hvordan en side skal se ut, fargesammensetninger osv, men en ting må jo være helt klart...og det er at dette forumet er VELDIG lyst.
Hvis man sitter en god stund å leser innlegg her, får ihvertfall jeg en tretthets-følelse i øynene...jeg blir rett å slett sliten

Det ER lov å ha litt farger for å sprite opp siden litt.

Her er er godt eksempel på en side som er MEGET lett å sitte å lese på i timevis UTEN å bli sliten i øynene: http://pirate4x4.no/welcome1.php

Mitt forslag er derfor: Lag et alternativt "skin" og vær litt sprø...lek litt med bakgrunn og farger, og prøv deg frem :thumbup:
Brukerens avatar

ToBBa » 27 Okt 2010 20:50

Ronny skrev:Ikke så greit å komme med forslag til forandringer, når man får beskjed om å bruke "solbriller" pga siden er så lys :whistle:
"Nebbete" kommentarer er jo lite ønskelig, når man prøver å komme med konstruktive forslag til forbedringer til siden.

Jeg skjønner jo at alle har forskjellig syn på hvordan en side skal se ut, fargesammensetninger osv, men en ting må jo være helt klart...og det er at dette forumet er VELDIG lyst.
Hvis man sitter en god stund å leser innlegg her, får ihvertfall jeg en tretthets-følelse i øynene...jeg blir rett å slett sliten

Her er er godt eksempel på en side som er MEGET lett å sitte å lese på i timevis UTEN å bli sliten i øynene: http://pirate4x4.no/welcome1.php

Mitt forslag er derfor: Lag et alternativt "skin" og vær litt sprø...lek litt med bakgrunn og farger, og prøv deg frem :thumbup:

Enig! 1UP :thumbup:
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?

Det er en zildjian.

***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****
Brukerens avatar

MaxMelody » 27 Okt 2010 22:37

Ronny skrev:Ikke så greit å komme med forslag til forandringer, når man får beskjed om å bruke "solbriller" pga siden er så lys :whistle:

beklager på det sterkeste om du tolket det som "nebbete", men var strengt talt en liten "hvit" spøk fra mi side...

Men folk oppfatter layouten her forskjellig, og jeg for min del sliter ikkje å være innpå her i lengre perioder.
-Sound is the factor wich holds it together-
Brukerens avatar

Dag Frogner » 21 Des 2010 10:53

Noen andre forslag her folkens? :)

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Svein Sigve » 21 Des 2010 12:29

Kanskje det at søkefunskjonen kan bli litt bedre, ofte når ein har søkt noko i eit forum e.l kjem det opp mange like tråder. Så kanskje vi burde ha ein søkefunskjon ala gitarnorge sin søkefunksjon.

http://forum.gitarnorge.no/index.php?ap ... mMainBar=1

Og med det samme, bakgrunnen er avslappandes ;)

Naigewron » 21 Des 2010 12:59

Svein Sigve skrev:Kanskje det at søkefunskjonen kan bli litt bedre, ofte når ein har søkt noko i eit forum e.l kjem det opp mange like tråder. Så kanskje vi burde ha ein søkefunskjon ala gitarnorge sin søkefunksjon.

http://forum.gitarnorge.no/index.php?ap ... mMainBar=1

Har du et eksempel på et søk som viser dette problemet? Hva er forskjellen på søkefunksjonen her og GitarNorge sin (søkesiden du finner under "Søk"-linken på toppen av siden, og ikke bare det løse søkefeltet som ligger der oppe)?
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Svein Sigve » 21 Des 2010 13:14

Trudde eg søkte opp noko på linken, men det kom visst ikkje.

På trommeportalen kjem det mange svar fra samme tråd, men og fra andre trådar selvfølgeleg. Men på Gitarforumet kjem det tråder som angår det du søkte etter.

Neste

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester