Utheve/framheve "veteran"brukere

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Herr Brun

Re: Utheve/framheve "veteran"brukere

Legg inn av Herr Brun » 18 apr 2011 12:29

På diskusjon.no vil man ikke ha så mye fokus på hvem som har fått hvor mange pluss, man vil heller fokusere på innlegg enn brukere, men jeg vil tro at om systemet finnes til dette forumsystemet kan man vise det sammen med innleggstelleren.

Brukeravatar
-Bård

Legg inn av -Bård » 18 apr 2011 18:37

Dag Frogner skrev:Ser man enkelt hvor mange pluss en bruker har da? Uten å måtte gå inn på profilen?
Ikke på diskusjon.no.

Men, -isåfall burde off-topic være plussfri.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 18 apr 2011 20:35

ToBBa skrev: Bra forslag, bare det ikke blir sånn at det bare blir de som har vært her en stund som blir lyttet til. Alle skal bli hørt, og vellmente tips er verdifulle uansett om det kommer fra en bruker med 1 eller 1000 innlegg. Kan jo fint hende at den som har 1000 innlegg har spillt i 2 år, mens han som har 1 innlegg og er helt ny har spillt i 30 år, og har en master i utøvende rytmisk/jazz...
Selvfølgelig skal alle bli hørt, men jeg vil nok tro at man merker fort om en person har spilt i 2år eller 30år. :)

Uansett vil det være brukere som har vært her lenge og som jeg (vi) vet er kunnskapsrike og behjelpelige som vil få en slik status.
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Svar