Trommeklinikk med Benny Greb i Oslo og Bergen

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.
Brukeravatar
estimate
Sted: Bergen

Re: Trommeklinikk med Benny Greb i Oslo og Bergen

Legg inn av estimate » 13 mai 2011 07:08

Det var helt konge. Inspirerende og artig kar. Og bassister stinker.

Brukeravatar
robinthomassen
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg inn av robinthomassen » 13 mai 2011 10:55

Trommer skrev:Kul klinikk! Meget bra trommis, og mange fornuftige innfallsvinkler på ting. Det eneste jeg har å utsette på arrangementet, var valg av sted. Cafe Fiasco er totalt uegnet til slike ting, hvis det er over 40 stk. der.
Eneste jeg reagerer på også, var litt mongo lokale, avlangt og jævlig. Men clinicen i seg selv var fantastisk!
This New Day
http://www.thisnewday.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Meinl Cymbals
Remo Heads

Brukeravatar
Freddemor
Sted: Oslo

Legg inn av Freddemor » 14 mai 2011 01:11

robinthomassen skrev:
Trommer skrev:Kul klinikk! Meget bra trommis, og mange fornuftige innfallsvinkler på ting. Det eneste jeg har å utsette på arrangementet, var valg av sted. Cafe Fiasco er totalt uegnet til slike ting, hvis det er over 40 stk. der.
Eneste jeg reagerer på også, var litt mongo lokale, avlangt og jævlig. Men clinicen i seg selv var fantastisk!
Nå skal det sies at oppmøte på disse sammenkomstene er ekstremt varierende. Tidligere clinics har gjerne hatt 20-40 pers, og det har også vært store navn. Derfor skjønner jeg godt at de ikke vil gamble på et stort lokale. Det handler om innstilling - kom litt tidligere :)

Når det er sagt: Fytti å fett det var! For en mann!
Mapex Saturn - Diril - Bosphorus - Meinl
http://www.myspace.com/photoplankton
Erik Smith skrev:Vi må huske at livet ikke dreier seg BARE om musikk og trommer! ...Vi har jo cymbaler også!

Trommer

Legg inn av Trommer » 14 mai 2011 08:10

Hvis alle kommer tidlig, blir det jo akkurat like trangt. MEN, jeg skal ikke klage altfor mye. Gratis klinikk med såpass bra trommis er ikke hverdagskost i Norge.

Brukeravatar
Dag Frogner
Administrator
Administrator
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg inn av Dag Frogner » 14 mai 2011 08:20

Tar jeg ikke heeelt feil, var det relativt få som var på clinic sist det ble arrangert på Fiacso, så jeg skjønner at de da (med den i friskt minne) ikke ville satse på et større lokale. Håper det passer bedre neste gang, slik at jeg snart kan få med meg en clinic igjen. :)
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no

Trommer

Legg inn av Trommer » 14 mai 2011 08:25

Lokalet hadde ikke nødvendigvis trengt å være større, men det gjerne kunne vært bedre egnet til mer enn 40 personer. Det er vel noen som kjenner noen som fikser billig/gratis disponering av Cafe Fiasco, sikkert.

Synes f.eks. at lokalene hos 4Sound Schous Plass er MYE bedre egnet, men det hadde antakelig ikke vært nok plass der heller. Synd at de svære lokalene til trommeslager.no er såpass usentralt.

Brukeravatar
robinthomassen
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg inn av robinthomassen » 15 mai 2011 01:49

lokalet trengte ikke å være større, bare en litt bedre utnytting enn avlangt foran scenen... Som ble litt retardet
This New Day
http://www.thisnewday.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Meinl Cymbals
Remo Heads

Svar