Vi søker "artikkelstjeler"

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.

Dag Frogner » 08 Jun 2011 19:37

Som en del av dere nok har sett, "stjeler" vi artikler fra trommer.no og legger ut her. Dette er et samarbeid vi har gående og det gjør jo at vi kan få litt nyheter inn her, samtidig som vi gir trommer.no noen ekstra klikk, altså en vinn/vinn situasjon.

Nå har det seg slik at jeg har en del annet jeg driver med i firmaet mitt og jeg er rett og slett ikke flink nok til å besøke trommer.no ofte nok til at jeg får med meg de nyeste artiklene, og må derfor ta "skippertak" fra tid til annen, noe som selvfølgelig ikke er optimalt, så jeg håper noen her vil ta på seg denne rollen. Det tar ca 3 min å hente en artikkel, da det kun er copy/paste også tar det et minutt eller to å legge dette ut på Facebook. Det er altså ikke snakk om veldig mye jobb. :)

Jeg har ingen spesielle krav til denne personen annet enn at det må være noen jeg "kjenner", altså som har vært her en stund og som jeg kan stole på.

Dette er desverre ikke betalt arbeid.

Dersom du kunne tenke deg å bidra med dette, er det fint om jeg får en mail på dag @ trommeportalen.no eller en PM her i forumet.
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Annonse

Annonse

Re: Vi søker "artikkelstjeler"

Justice » 08 Jun 2011 23:07

Interessert ;)
Brukerens avatar

Dag Frogner » 09 Jun 2011 12:16

Da må du gjøre som jeg beskrev i sluttet av innlegget mitt. :)

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Dag Frogner » 28 Jun 2011 10:15

*bump*

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Justice » 28 Jun 2011 14:13

"bump"? Trodde denne var tatt, jeg?!
Brukerens avatar

Naigewron » 28 Jun 2011 14:24

Litt skippertakstjeling i dag, kanskje? ;)
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Brukerens avatar
Moderator
Moderator

Dag Frogner » 28 Jun 2011 15:33

Joda Justice, jobben er tatt den, men med aktivitetsnivået som har vært på denne fronten, kunne vi med fordel hatt to-tre stykker som delte på jobben. :p

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Justice » 28 Jun 2011 15:42

Naigewron skrev:Litt skippertakstjeling i dag, kanskje? ;)

Sånn blir det fort. Er bare 24 timer i døgnet :p

Dag the man skrev:Joda Justice, jobben er tatt den, men med aktivitetsnivået som har vært på denne fronten, kunne vi med fordel hatt to-tre stykker som delte på jobben. :p

Sorry da, skal være mer effektiv fra nå av. :wallbash:
Brukerens avatar

ToBBa » 28 Jun 2011 22:49

Er det slik at man bare skal legge ut ting fra trommer.no? "Nyhetene" som kommer der er jo for det meste 100 år gammle, og de blir ikke noe nyere av å bli posta her...
No offence til deg justice, jeg vet at du har posta alle artikklene i beste mening så all ære til deg, men når jeg logga på forumet tidligere i dag, og trykka på vis aktive emner som jeg altid gjør, så måtte jeg bare logge ut igjen, for hele forumet var plutselig fullt av noe jeg føler bare er spam, og reklame for trommer.no...blei fort veldig uinteressant og stressende å leite seg frem til en vanlig tråd...
Denne kritikken er ikke stygt ment, må bare få ut mine synspunkter i saken.
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?

Det er en zildjian.

***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****
Brukerens avatar

Justice » 28 Jun 2011 23:15

ToBBa skrev:Er det slik at man bare skal legge ut ting fra trommer.no? "Nyhetene" som kommer der er jo for det meste 100 år gammle, og de blir ikke noe nyere av å bli posta her...
No offence til deg justice, jeg vet at du har posta alle artikklene i beste mening så all ære til deg, men når jeg logga på forumet tidligere i dag, og trykka på vis aktive emner som jeg altid gjør, så måtte jeg bare logge ut igjen, for hele forumet var plutselig fullt av noe jeg føler bare er spam, og reklame for trommer.no...blei fort veldig uinteressant og stressende å leite seg frem til en vanlig tråd...

HEi, den du ringer kan ikke ta telefonen... nei, var ikke det jeg skulle skrive.
Jeg skjønner hva du mener. Men fikk PM av Dag, som synes jeg var treig, så følte jeg måtte poste noen artikler. Det er ikke min skyld at det ikke ble lagt ut noe etter 25.? mai, men føler meg litt skyldlig likevel.
Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal reklamere for trommer.no, men jeg prøver å gjøre som jeg har fått beskjed om. Er det noe du vil klage på, føler jeg, at du får gå til Dag med det.
Brukerens avatar

ToBBa » 28 Jun 2011 23:38

Justice skrev:
ToBBa skrev:Er det slik at man bare skal legge ut ting fra trommer.no? "Nyhetene" som kommer der er jo for det meste 100 år gammle, og de blir ikke noe nyere av å bli posta her...

HEi, den du ringer kan ikke ta telefonen... nei, var ikke det jeg skulle skrive.
Jeg skjønner hva du mener. Men fikk PM av Dag, som synes jeg var treig, så følte jeg måtte poste noen artikler. Det er ikke min skyld at det ikke ble lagt ut noe etter 25.? mai, men føler meg litt skyldlig likevel.
Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal reklamere for trommer.no, men jeg prøver å gjøre som jeg har fått beskjed om. Er det noe du vil klage på, føler jeg, at du får gå til Dag med det.

Var ikke ment som noen klage i så måte, og hvertfall ikke noe personlig mot deg, eller Dag for den saks skyld. Alt liv her inne er sånnsett bra, og helt topp at du er engasjert!
Jeg synns bare det ble litt heftig, fikk liksom følelsen av at hele forumet ble om til en eneste stor reklame for trommer.no noe som er relativt uinteressant for min del.
Men om dere andre er uenig og synns det er helt topp så bøyer jeg meg i støvet og har ingen problemer med å akseptere det.
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?

Det er en zildjian.

***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****
Brukerens avatar

Dag Frogner » 29 Jun 2011 12:31

Bra du sier i fra ToBBa! :)

Greia er jo at Justice har fått jobben med å hente artikler fra trommer.no og poste her slik som jeg har gjort frem til nå. Nå er det av ulike årsaker lenge siden jeg har postet noen nyheter her, og dermed var en det en del gammelt som aldri ble postet her. Jeg tenkte ikke på å si til Justice at han ikke trenger å hente 15-20 artikler på én dag, så det er helt og holdent min feil at det ble såpass mange på såpass kort tid og jeg skjønner at du kan oppleve det som spamming. Justice gjorde nok dette i beste mening.

Men meningen er at disse artiklene skal komme inn "naturlig", slik som de har gjort frem til nå, men det ble altså tatt et skippertak pga at jeg har vært treg tidligere.

Så heretter vil de komme hit etterhvert som de publiseres på trommer.no og ikke en drøss av gangen slik som nå.

Men igjen, bra at du sier ifra, det er gull verdt å ha engasjerte medlemmer!

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Ludwig » 29 Jun 2011 22:47

Må slenge meg på Tobbas kommentarer her.
Syns ikke at trommer.no er veldig tidlig ute med sine ting generelt og det å bruke dette som en reklamekanal for trommer.no virker litt rart.

Syns også som en liten kritikk at om man først skal stjele artiklene til trommer.no, så for all del ikke link tilbake til trommer.no print heller hele teksten i tråden her.
Ludwig...
keyboardist, vokalist, trommeslager
specs
Spoiler:
DW Collectors series, PDP Platinum, Tempus
Sabian HHX/ AAX
Aquarian
Vic Firth
Gibraltar
Brukerens avatar

Justice » 29 Jun 2011 22:58

Ludwig skrev:Må slenge meg på Tobbas kommentarer her.
Syns ikke at trommer.no er veldig tidlig ute med sine ting generelt og det å bruke dette som en reklamekanal for trommer.no virker litt rart.

Syns også som en liten kritikk at om man først skal stjele artiklene til trommer.no, så for all del ikke link tilbake til trommer.no print heller hele teksten i tråden her.

Som sagt, jeg gjør bare som jeg har fått beskjed om. Snakk med Dag hvis du skal klag(e).

:thumbup:
Brukerens avatar

Dag Frogner » 30 Jun 2011 06:52

Ludwig: Greia med denne avtalen med trommer.no er at de får besøkende fra oss (link til sin side) og vi får nyheter vi kan legge ut.

Det er altså meningen at det skal være en vinn/vinn-situasjon.

Hva har trommer.no å tjene på at vi publiserer hele artikkelen? Da vil jo ingen besøke deres side siden de finner alt de trenger her...

Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Neste

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester