Facebook-konkurranse! Vinn stikkebag inkl 6 par stikker

Her postes nyheter og viktig info fra forumledelsen og dette er også stedet å skrive dersom du vil gi oss ris/ros.

Dag Frogner » 01 Sep 2011 22:57

"Liker" du oss på Facebook? I såfall har du sikkert sett at vi lodder ut 3 stk stikkebag`er fra trommeslager.no inkl 6 par trommestikker i hver bag. Dersom du ikke gjør det, antar jeg at du vet hva du har å gjøre? :ninja:

Konkurransen finner du her: https://www.facebook.com/trommeportalen?ref=ts
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Annonse

Annonse

Re: Facebook-konkurranse! Vinn stikkebag inkl 6 par stikker

Dag Frogner » 10 Sep 2011 20:34

Det kom kun inn 9 (!!!) svar i konkurransen og vinnerene ble:

1. Hvorfor jeg vil vinne? jo nå skal du høre. Min kjekke får fyller snart 60 år, og da skal vi kjøpe han trommesett som han har drømt om siden sin ungdom! da hadde han blitt glad om han fikk desse også på "kjøpet" :D den største gleden er å glede andre:)

2. Ønsker å vinne for å gi det som en oppmuntring til min 13-årige nevø. Han spiller i korps og alle i trommegruppa har sluttet i løpet av sommeren, nå står han alene tilbake, ganske oppgitt og har mest lyst til å slutte. Jeg vet han er veldig glad i å spille, så jeg håper dette kan være den lille gnisten som kan gi puffet til å fortsette, korpset er jo avhengig av å ha en trommeslager. Tøffe kår i et lite korps på 20-25 spilleglade barn.

3.Hei! Jeg vil gjerne vinne en slik bag. Min sønn på 8 år fikk trommer av far i våres.. Han elsker å slå på de, men vi mangler et sted å legge trommestikkene. Han hadde blitt superglad for å få noe slikt.

Vi gratulerer og håper flere blir med på fremtidige konkurranser.
Klikk her for å besøke oss på Facebook.

Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Brukerens avatar
Administrator
Administrator

Re: Facebook-konkurranse! Vinn stikkebag inkl 6 par stikker

Herr Brun » 10 Sep 2011 23:54

Jeg vil tro grunnen til at så få svar kom inn vel er at de fleste her på bygget allerede har både stikkebag og trommestikker...

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest