NM i Virvel og clinics september 2010

Her vil du blant annet finne gode tilbud fra våre samarbeidspartnere

4Sound Schous Plass » 24 Aug 2010 15:51

Bilde

VirvelNM
Som plakaten viser, blir det norgesmesterskap i enkeltslagvirvel 6-11. september hos 4sound. Konkuransen går ut på at man spiller så mange enkeltslag man kan, på 60 sekunder. Vi følger med på deltakerne, og registrerer resultat og kontaktinformasjon når du har fått resultatet. Det spilles på Drum'o'meter, som måler nøyaktig antall slag innenfor den gitte tidsrammen. Dobbeltslag og pressvirvel osv, er ikke tillatt.

Det blir mulig å delta hos 4sound hos oss på Schous Plass, Bergen, Trondheim og Stavanger. Landets beste deltaker vinner et TD-9KX, med Demon Drive dobbeltpedal og stol fra Pearl! Total verdi på førstepremien er kroner 24.000,-

Den beste på hvert konkurransested, vinner en Roland RMP-5.

Nytt for årets konkurranse er at det blir mulig for de inntil 15 år, å delta i egen kategori hvor det spilles i 20 sekunder. I denne kategorien kåres lokale vinnere, hvor den beste vinner en valgfri pakke med trommestikker fra Wincent.

Hele uken blir det kampanje på Wincent stikker, visper og rods; ta tre, betal for to. (Vi spanderer den rimeligste).

Clinic mandag 6. september

Mandag 6. september blir det 3 clinicer hos oss! Lage Thune Myrberget holder inspirasjonsseminar over temaet "Hvordan bli en bedre trommis", Anders Meinhardt gjester oss med nok et fyrverkeri av et Drum'n'Bass show, og Michael Shack demonstrerer hvor mye man kan få ut av sine V-drums. Clinicene begynner klokken 1700, og vil vare ca to timer. Dette blir med andre ord en helaften man ikke kan gå glipp av. Velkommen.

Annonse

Annonse

Re: NM i Virvel og clinics september 2010

Themamanman » 30 Aug 2010 18:55

Min rekord er usle 913 slag...jeg må nok se meg slått i år også. Spørsmål til Clinic'en kan dere jo ta i forkant her :-)

Det blir mye vising av Drum&bass og electronica. Michael og Anders er råe på dette. Jeg har fått over en hel del stoff og transkribert spillet dems. Dere får handsout på Clini'c som viser dette, samt øvelser for å få opp skills på stilartene.

Det artige er at dette ligner VELDIG på funk og jazzlicks.

Trommende hilsen
Lage

Re: NM i Virvel og clinics september 2010

4Sound Schous Plass » 09 Sep 2010 16:26

Beste bidrag på Schous Plass er per torsdag klokken 1620, er 977 slag.

Vi lanserer noen tilbud i forbindelse med virveluka:

25% off på samtlige lagerførte cymbaler fra Paiste

Gretsch Renown Maple shellpack med 20, 10, 12, 14 og 14 skarp til kroner 12.995,-

DDrum Defiant trommesett silver sparkle med hardware, 2x22" 10, 12, 16 og 14 skarp til kroner 9.995,-

PDP 805 shellpack i hvitt m/hvitt hw. 24, 12, 16 og 14 skarp til kroner 5.995,

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester