trommeslager søker musikere, band

Her kan du kjøpe/selge trommeutstyr eller finne andre å spille med.

dmitry » 07 Des 2014 13:36

Hei! Jeg er en trommeslager på 46 år, som nylig har flyttet tilbake til Oslo etter 5 år i utlandet. Spiller i tillegg perc og bruker sampler, loopstasjon, div effekter etc. samt et indiskinspirert strengeinstrument, som jeg har laget selv. Trommesettet mitt kan bestå av en kombinasjon av forskjellige typer slagverk. Min favorittsjanger er en blanding av etniskinspirert, meditativ, noe mystisk, melankolsk og energisk musikk. Jazz og elektronika. Jeg er veldig glad i å groove og eksperimentere i samarbeid med andre. Har lang erfaring med å spille i band, orkester, duett. Antall deltakere og alder spiller ingen rolle, det viktigste er at vi brenner for det vi gjør. Søker seriøse og engasjerte musikere, eller band, for å spille sammen med og utvikle musikk (studio, konserter, festivaler, samarbeid med teater, filmprodusent mm). Sender gjerne noen av mine lyd/video demoer, hvis ønskelig.
Kontakt meg på e-post: veselovdima@gmail.com
mvh Dmitry

Annonse

Annonse

Re: trommeslager søker musikere, band

Justice » 07 Des 2014 14:36

Tips: denne gruppa.
https://www.facebook.com/groups/111463055653611/

Dette forumet er veldig dødt, og det er garantert ikke andre enn trommiser som er innom og leser her lenger.
Brukerens avatar

dmitry » 07 Des 2014 17:18

Tusen takk for tipsen!

Justice » 07 Des 2014 20:59

Bare hyggelig :)
Brukerens avatar

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 4 gjester