Slingerland C.O.W., tidlig 70-tall (SOLGT!)

Her kan du kjøpe/selge trommeutstyr eller finne andre å spille med.

Evral » 26 Feb 2015 02:10

Da jeg har forelsket meg i et annet sett, VURDERER jeg å kvitte meg med et latterlig fett Slingerland-sett med masse sjel. "Chrome over wood" fra ca. '72:

24x14"
12x8"
14x10"
15x10"
16x16"
18x16"
+ evt. 14x6,5" Chrome over brass-skarp (shellet har en bulk).

Tamholder til basstrommefølger med, men det mangler en skrue (har selv brukt skarpstativ).

Alt er tidligere eid/brukt av Black Debbath og The Vanguards. Et stykke norsk rockehistorie der altså! Settet er gammelt og godt brukt, wrap-en er bra sliten her og der, men det låter fett som fy! Selges som det er. Kasser følger med til alt unntatt 12" og skarpen.
Har oppgradert med en del nye skruer, Remo Powerstroke 3 frontskinn (og logo), pluss nevnte tamholder.

Send mail til oan (at) 4sound.no for mer info, bilder etc. (Ingen skambud, takk!)

Bilde

Fikk tak i 12x8", samme finish, type og epoke, fra eBay, februar '14. Denne var altså ikke med på settet opprinnelig.
Bilde

Bilde
photo share
Bilde
img
Bilde
image url
Sist endret av Evral den 31 Mai 2015 21:53, endret 1 gang
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

Re: Slingerland C.O.W., tidlig 70-tall (eks. Black Debbath)

Justice » 28 Feb 2015 21:14

Vil tro dette låter meget fett?
Heftige saker, skal si fra hvis jeg finner ut av noen som vil ha sett ;) (hadde vært noe å ha selv, men ikke bruk for så store tammer eller to sett)
Brukerens avatar

Re: Slingerland C.O.W., tidlig 70-tall (eks. Black Debbath)

Evral » 28 Feb 2015 22:03

Justice skrev:Vil tro dette låter meget fett?
Heftige saker, skal si fra hvis jeg finner ut av noen som vil ha sett ;) (hadde vært noe å ha selv, men ikke bruk for så store tammer eller to sett)

Takker!
Og ja, det er hinsides fet lyd i det! Kvier meg veeeeldig for å la det gå, men har fått en idé som jeg tror jeg bare MÅ sette ut i livet... Og da er det ikke plass til alt det andre. Kroner trengs også.

Store...?!? :p
Brukerens avatar

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester