Siste trommerelaterte kjøp
Re: Siste trommerelaterte kjøp
Har etter mye leting klart å oppdrive 10x8" tam, og 14x16" gulvtam til vintage premier settet mitt fra 1958. Det er de to mest skjeldne størrelsene, veldig vanskelig å oppdrive, så lommeboka måtte blø endel.
***pAisTe 2000***viktors skrev:Det er en zildjian.Zz skrev:Hva er en lol?
*****PREMIER*****
10", 12", 14", 16" skinn (Evans G14 clear)
22" Evans GMAD clear skinn
16" Meinl Classics Custom Trash Crash
Behringer Xenyx X1832USB mixer, skal hovedsaklig brukes som egen trommemikser på mindre spillesteder.
22" Evans GMAD clear skinn
16" Meinl Classics Custom Trash Crash
Behringer Xenyx X1832USB mixer, skal hovedsaklig brukes som egen trommemikser på mindre spillesteder.
Meinl Headliner 13" cajon til unplugged-gigs. Er ikke akkurat noen håndperk-ekspert, men jeg satser på at jeg klarwr å lage lyd i den.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Band:
Feil tråd, men håper noen her inne kjøper dette!
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=44830726" onclick="window.open(this.href);return false;
Og ontopic, Tama's timbales, 6 og 8"
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=44830726" onclick="window.open(this.href);return false;
Og ontopic, Tama's timbales, 6 og 8"
Frister veldig å kjøpe det Granstar settet, men har for mange sett som det er
. Men fin pris, spesielt når det følger med en del gode cymbaler også.
On topic, så har jeg nå en Mapex Falcon dobbelpedal i bestilling også. Må bli siste trommerelaterte kjøp på en stund, blitt altfor mye i det siste

On topic, så har jeg nå en Mapex Falcon dobbelpedal i bestilling også. Må bli siste trommerelaterte kjøp på en stund, blitt altfor mye i det siste

Ligger et Artstar 2 også på finn, frister voldsomt, men har ikke råd til to sett/plassMarius84 skrev:Frister veldig å kjøpe det Granstar settet, men har for mange sett som det er. Men fin pris, spesielt når det følger med en del gode cymbaler også.

Kjøpte også en Tama-cymbalholder-ting og noen puter, slapklatz. Bare for å ikke gå offtopic

Fikk en 17" Sabian HHXtreme crash i posten i dag. 4sound har jo satt ned prisene på cymbaler så voldsomt at det ble billigere enn fra thomann.
Kjekt å kunne handle trommeutstyr i Norge for en gangs skyld

- vegarddrummer
- Sted: Nord-Hordaland
Råbjørn skrev:Fikk en 17" Sabian HHXtreme crash i posten i dag. 4sound har jo satt ned prisene på cymbaler så voldsomt at det ble billigere enn fra thomann.
fortsatt billigere frå Tony

men prisane på spesielt sabian hos 4sound har gått ned mye siste åra

Avenged Sevenfold er tingen!!!
Tama Starclassic Maple i Brown Fade viewtopic.php?f=4&t=6713&p=165099#p165099" onclick="window.open(this.href);return false;
Tama Starclassic Maple i Brown Fade viewtopic.php?f=4&t=6713&p=165099#p165099" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvem er Tony?
http://cymbalsonly.com" onclick="window.open(this.href);return false;Råbjørn skrev:Hvem er Tony?
Med mindre han skriver ned pakkeverdien slik at du slipper moms, og har veldig billig frakt, så er 4sound billigere 

Råbjørn skrev:Med mindre han skriver ned pakkeverdien slik at du slipper moms, og har veldig billig frakt, så er 4sound billigere

Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
Band:
Sabian HHX Manhatten Jazz Ride 22"
Bestilte denne for en stund siden, men de hadde den ikke på lager. Håper den dukker opp før jul!
Bestilte denne for en stund siden, men de hadde den ikke på lager. Håper den dukker opp før jul!

Hei. Har kjøpt meg en Zildjian K 22" Reneissance Ride ;-). Veldig myk og fin ride. Kan faktisk crashes også! Er ikke så veldig fan av K rider men denne likte jeg godt!