Siste trommerelaterte kjøp
Re: Siste trommerelaterte kjøp
Big Fat Snare Drum combo-pack 14".
http://bigfatsnaredrum.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Har sett meg lei på å stadig flytte på både Sonor settet og rack mellom øving og spillejobber, så har nå bestilt:
2x Tama Roadpro galgestativer
2x Tama Roadpro rett cymbalstativ
1x Tama cymbalholder m/clamp
Så setter jeg opp trommene på stativer på lokalet (har flere ekstra stativer til det), har racket klart til spillejobber. Har også planer om å legge til ekstra basstromme og tam til Saturn settet mitt (som jeg nå har hjemme), etter jeg kommer hjem fra ferie i juli. Så da har jeg fullt oppsett (minus cymbaler) stående hjemme i bagger, klar til å gigges
.
Så setter jeg opp trommene på stativer på lokalet (har flere ekstra stativer til det), har racket klart til spillejobber. Har også planer om å legge til ekstra basstromme og tam til Saturn settet mitt (som jeg nå har hjemme), etter jeg kommer hjem fra ferie i juli. Så da har jeg fullt oppsett (minus cymbaler) stående hjemme i bagger, klar til å gigges

Mini timbales og stativ til nettbrett.
Jess, det anbefales på det sterkeste. Har alltid et komplett sett pakket ned og klart til spillejobber, og det er veldig digg.Marius84 skrev:Har sett meg lei på å stadig flytte på både Sonor settet og rack mellom øving og spillejobber, så har nå bestilt:
Så setter jeg opp trommene på stativer på lokalet (har flere ekstra stativer til det), har racket klart til spillejobber. Har også planer om å legge til ekstra basstromme og tam til Saturn settet mitt (som jeg nå har hjemme), etter jeg kommer hjem fra ferie i juli. Så da har jeg fullt oppsett (minus cymbaler) stående hjemme i bagger, klar til å gigges.
Remo 14" Silentstroke. Skal bli interessant å teste.
http://remo.com/portal/products/3/8/895 ... troke.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://remo.com/portal/products/3/8/895 ... troke.html" onclick="window.open(this.href);return false;
^2nd that!Trommer skrev:Big Fat Snare Drum combo-pack 14".
Funker fett gjør det óg! Kjapp måte å fikse helt annen skarplyd på!
Ellers ser det ut til at jeg kommer til å være litt utro mot min kjære Paiste og anskaffe 20" Agop Sign. ride og en 20" Agop Om crash/ride straks.

Har mektig lyst til å teste de nye Paiste Dark crash-ene skikkelig først, men de koster mer enn jeg kan avse akkurat nå, og Agop-lokkene låter fantastisk fint, og funker meget bra til en ny trio jeg har på g.
Sjekka Bosphorus vs Istanbul Agop? Veldig i samme gata, vil jeg tippe? Turk, Black Pearl og New Orleans-seriene er meget fine. Det er vel Traditional også. Er fryktelig glad i New Orleans-riden min, og Antique-hihaten.
Ellers ser jeg fram til et mulig nytt trommerelatert kjøp snart, litt avhengig av nEvral
Ellers ser jeg fram til et mulig nytt trommerelatert kjøp snart, litt avhengig av nEvral

Kjøpte en 14x6,5 Ludwig skarp. Black Beauty eller noe i den duren....
Sikkert bra saker

Sikkert bra saker

Yamaha Absolute Hybrid Maple-trommer i Polar White finish: 10x7, 12x8, 16x15 og 22x14.
Trommer har kjøpt trommer 

Jepp.Justice skrev:Trommer har kjøpt trommer
19" Meinl MB10 china
Etter noen år med bare crasher så savnet jeg å ha en noe som virkelig kunne blåse ut trommehinnene på bassisten, så det var på tide med en ny china
Etter noen år med bare crasher så savnet jeg å ha en noe som virkelig kunne blåse ut trommehinnene på bassisten, så det var på tide med en ny china

Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify
Band:
Kjøpte selv nylig en 19" AA Holy china, den blåser ørene av enhver uten øreklokker i rommet!
Ser dere begge, og høyner med en 20" Paiste 2oo2 Novo China
.Ble ikke Meinl denne gangen, synes Novo Chinaen låter mer slik jeg synes en kraftig China bør låte, har ikke helt funnet noe bedre hos Meinl. Men har også sakte tenkt tanken på å skaffe flere Paiste etterhvert (fått en sprekk i den ene crashen min
. Mulig jeg går for en 18" eller 19" 2oo2 Power Crash neste gang).

Ikke direkte fan av lyden i Novo-chinaen, men jeg er ekstremt stor fan av designet på bjellen som gjør at cymbalen kan henge mye mer naturlig på stativet. Skulle ønske flere (les: Meinl) adopterte samme design.Marius84 skrev:Ser dere begge, og høyner med en 20" Paiste 2oo2 Novo China.Ble ikke Meinl denne gangen, synes Novo Chinaen låter mer slik jeg synes en kraftig China bør låte, har ikke helt funnet noe bedre hos Meinl. Men har også sakte tenkt tanken på å skaffe flere Paiste etterhvert (fått en sprekk i den ene crashen min
. Mulig jeg går for en 18" eller 19" 2oo2 Power Crash neste gang).
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
Band: