Siste trommerelaterte kjøp
Siste trommerelaterte kjøp
Navnet taler for seg selv
I dag har jeg endelig fått skaffa meg en metronom og noen monitor-propper. Knall!
I dag har jeg endelig fått skaffa meg en metronom og noen monitor-propper. Knall!
Tama Rockstar
Last.fm
I have found some kind of temporary sanity in this shit, blood and cum on my hands
Last.fm
I have found some kind of temporary sanity in this shit, blood and cum on my hands
Jeg bestilte noen cymbalstativer fra http://www.trommeslager.no for en uke siden som burde være her snart... 

Sist redigert av Audun den 29 sep 2007 20:08, redigert 2 ganger totalt.
Fra trommeforum?
Tama Rockstar
Last.fm
Last.fm
- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt:
- Stronghold
- Dag Frogner
- Administrator
- Sted: Porsgrunn
- Kontakt:
Det har jeg bestilt også. Håper det kommer i morra. Godt å høre at du er fornøyd!Marius84 skrev:22" Evans EMAD clear basstrommeskinn. Vanvittig bra...

Klikk her for å besøke oss på Facebook.
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Enig i den!Marius84 skrev:22" Evans EMAD clear basstrommeskinn. Vanvittig bra...

Mitt siste kjøp er carbosticks 5a. liker at de er ganske tunge, og lyden er det ikke noe å si på. kan anbefales, men prøv dem først!
Peace DNA, Bosphorus og Zildjian
Blue Cold Cucumber Salts
Blue Cold Cucumber Salts
- steinarsen
- Sted: Kristiansund N
- Kontakt: