Artig sak:
http://www.jojopedal.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ny basstrommepedal fra Sonor, utviklet av Jojo Mayer
Re: Ny basstrommepedal fra Sonor, utviklet av Jojo Mayer
Synes plata så særs smal ut.
Awesome!
Tama Starclassic Performer bb, Sabian hhx evolution, Trick, Gibraltar, Shure og Beyer Dynamic
Noen som har denne her?
Jeg har den ikke, men jeg har testet den litt. Så her kommer mitt førsteintrykk av pedalen:
Når man tar den opp fra esken og monterer den er alle bevegelser utrolig smidige: Pedalen klikker lett på plass og fjæra er enkel å montere. Når man legger sammen pedalen igjen er det til og med lagt inn en liten magnet for å holde styr på fjæra. Det er tydelig at Jojo har hatt sine perfeksjonistiske innspill på denne pedalen.
Når det kommer til bruk var det for meg svært lite å utsette. Pedalen er relativt lett samt svært veldig smidig og responsiv. Justeringsmulighetene er gode og smart plassert. Jeg opplevde ikke at fotbrettet var ubehagelig smalt.
Pedalen kan minne om de gode gamle og enkle Yamaha og Pearlpedalene uten plate.
Det var ikke noen overraskelse at pedalen er som den er. Ut ifra spillestilen til Jojo følger pedalen tett på ham. Har lyst på denne selv, og anbefaler egentlig alle å teste den dersom muligheten byr seg
Freddemor approves, om det skulle ha noe å si
Når man tar den opp fra esken og monterer den er alle bevegelser utrolig smidige: Pedalen klikker lett på plass og fjæra er enkel å montere. Når man legger sammen pedalen igjen er det til og med lagt inn en liten magnet for å holde styr på fjæra. Det er tydelig at Jojo har hatt sine perfeksjonistiske innspill på denne pedalen.
Når det kommer til bruk var det for meg svært lite å utsette. Pedalen er relativt lett samt svært veldig smidig og responsiv. Justeringsmulighetene er gode og smart plassert. Jeg opplevde ikke at fotbrettet var ubehagelig smalt.
Pedalen kan minne om de gode gamle og enkle Yamaha og Pearlpedalene uten plate.
Det var ikke noen overraskelse at pedalen er som den er. Ut ifra spillestilen til Jojo følger pedalen tett på ham. Har lyst på denne selv, og anbefaler egentlig alle å teste den dersom muligheten byr seg

Freddemor approves, om det skulle ha noe å si

Mapex Saturn - Diril - Bosphorus - Meinl
http://www.myspace.com/photoplankton
http://www.myspace.com/photoplankton
Erik Smith skrev:Vi må huske at livet ikke dreier seg BARE om musikk og trommer! ...Vi har jo cymbaler også!
Fikk min i dag, ikke fått testa men førsteinntrykket er WOW. Kjenner den så og si ikke under foten når jeg tester den i løse lufta, fantastisk balansepunkt på camen, beveger seg faktisk slik foten min gjør, så utrolig smooth, ikke et eneste tegn til skqueek og skrål her. Gleder meg VELDIG til å prøve denne til uka 

Endelig testa, dette er pedalen for meg. Ingen accelerator eller noe sånn som hjelper, den spiller akkurat det foten min gjør, ikke noe mer, ikke noe mindre.
Anbefales!
Anbefales!