Fins det noe kulere å frakte cymbalene i ?

Her diskuteres trommer, cymbaler, hardware, rekvisita, teknikk osv osv...
Brukeravatar
ToBBa
Sted: Mandal
Kontakt:

Re: Fins det noe kulere å frakte cymbalene i ?

Legg inn av ToBBa » 15 jan 2014 15:35

Kjøpte den på Justmusic i Hamburg for ca 3 år siden, etter at hardcasen min(slik som den i den første posten i tråden)ble drylt til helvete av norwegian. husker ikke hvor mye jeg gav for den, men var ikke så veldig dyrt.
Veldig grei, med hjul som sagt, og et utdragbart håndtak slik at den blir som en trillekoffert. Nok av plass til cymbaler+sokker, undertøy og annet mykt krims krams mann trenger når mann er på reise.
viktors skrev:
Zz skrev:Hva er en lol?
Det er en zildjian.
***pAisTe 2000***
*****PREMIER*****

thestig

Legg inn av thestig » 18 jan 2014 17:15

Naigewron skrev:
Vargon skrev:Er veldig glad i denne jeg da. http://www.humesandberg.com/product_det ... roduct=496" onclick="window.open(this.href);return false;

Vært rundt europa uten problemer og maaange flyturer.
Jeg oppgraderte til den etter at Hardcase-kassen ble totalvraket av bagasjehåndterere på vei til Finland. So far so good, veldig fornøyd :thumbup:
Nå fikk jeg den nye modellen i posten i dag og har riktignok ikke rukket og testa den skikkelig men en ting er sikkert! Hvis noen totalvraker denne må de håndtere den i dritfylla med en slegge eller kjøre over den med en bil eller noe slikt..ser veldig bra ut så langt! Det jeg er spent på nå er hvor solide de nye jula er og den nye spindelen som er forsterket med stål i toppen osv. :) Jeg håper det beste..for en drøy tusing er dette uansett en flott case!

Rysaren

Legg inn av Rysaren » 09 feb 2014 22:26

Bruker denne og er kjempefornøyd!

Bilde

Brukeravatar
Vargon
Sted: Ila

Legg inn av Vargon » 10 feb 2014 00:16

Har en sånn og ^^ grei sak og tar 24" som er fint :)
Det bli itj nå fæst ut'n skinnvæst!

Mitt Sett

Myspace

Operasjon Export

Svar