Porcupine Tree

Diskusjon av musikk, bilder av trommesettet ditt, videoer, egen innspillinger osv postes her.
Brukeravatar
Frode Eide
Sted: Hitra

Re: Porcupine Tree

Legg inn av Frode Eide » 24 sep 2009 19:46

Sant det Figure, men den spillinga han velger i den sangen tok iallfall meg med storm umiddelbart når jeg hørte det!

Brukeravatar
4Sound Gjøvik
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av 4Sound Gjøvik » 25 sep 2009 18:24

Håvard skrev:
Moridin skrev:
Moridin skrev:Har forhåndsbestilt skiva nå! :)
Og fikk den i posten i dag!
Har akkurat satt den i mac'en! :D
hvor bestilte du fra? jeg bestilte fra play, den ble sendt i går. så jeg har den nok ikke før neste uke.
Jeg forhåndsbestilte fra play, og fikk den i går. Etter tre-fire gjennomhøringer begynner den å åpne seg kraftig. Regner med at vi er veldig gode venner etter åtte-ti. Pleier å være slik med PT.

Dæven som jeg gleder meg til å se dem igjen i oktober!! Fantastisk (live-)band.
http://www.4sound.no
Ta gjerne kontakt hvis det er produkter du ikke finner på hjemmesiden! Ring og spør etter Odd Arve på tlf. 61181370 eller send en mail til odd.arve.nicolaisen@4sound.no

Brukeravatar
Ninfix
Sted: Bodø, Salten, Nordland

Legg inn av Ninfix » 28 sep 2009 02:43

Kjører første gjennomhøring av The Incident i skrivende stund. Må si jeg virkelig håper dette vokser på meg, for hvis ikke er jeg skuffet. Men som du, øhm... Musikkbørsen Gjøvik sier(haha xD), så vokser den sikkert :)

Brukeravatar
4Sound Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av 4Sound Gjøvik » 28 sep 2009 11:33

Ninfix skrev:Kjører første gjennomhøring av The Incident i skrivende stund. Må si jeg virkelig håper dette vokser på meg, for hvis ikke er jeg skuffet. Men som du, øhm... Musikkbørsen Gjøvik sier(haha xD), så vokser den sikkert :)
Hehe, var visst på jobbkontoen. Er også Evral her inne.

Men on topic: Den har vokst helt sykt mye for min del. Litt skuffende førstelytt, men dæven - dette ligger an til å bli tidenes PT-skive for min del etter en del gjennomhøringer!
Ta gjerne kontakt hvis det er produkter du ikke finner på hjemmesiden! Ring og spør etter Odd Arve på tlf. 61181370 eller send en mail til odd.arve.nicolaisen@4sound.no

Brukeravatar
Moridin
Sted: Oslo/gokk/gokkere

Legg inn av Moridin » 28 sep 2009 12:26

Den tar noen gjennomhøringer, ja!
Men flate!
Last.fm
DTXpress
-Kjemi og andre realfag

Brukeravatar
Zz

Legg inn av Zz » 06 okt 2009 22:10

A.V. skrev: "Okay, if i just throw the sticks at the drums and se what happens, my experience and skill will pull me out of any hellhole i may fall into"
Det var veldig douchy til å være Gavin. Men ikke like douche som Magne Lunde med sin "perfekte time".
Pearl Masters MMP

Stolt medlem av Spambroderskapet!
Spoiler:

Brukeravatar
A.V.
Kontakt:

Legg inn av A.V. » 06 okt 2009 23:12

Joda, men jeg skjønner hva han mener, man spiller ofte en fill uten å egentlig helt vite hva man skal spille, men man klarer som regel å dra seg ut av det hvis det går galt. Man kan liksom stole litt på erfaring og følelse.
-Adrian Vindedal- | "There's no shortcuts" |

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 07 okt 2009 09:00

Zz skrev:
A.V. skrev: "Okay, if i just throw the sticks at the drums and se what happens, my experience and skill will pull me out of any hellhole i may fall into"
Det var veldig douchy til å være Gavin. Men ikke like douche som Magne Lunde med sin "perfekte time".
Tror gjerne det ble sagt med et smil. Han sier heller ikke at hvis han hiver stikkene mot trommene så vil det alltid høres bra ut, bare at han har blitt såpass erfaren nå at han stoler på at han kan komme seg ut av det i noenlunde takt.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
Sindre
Sted: Hordaland

Legg inn av Sindre » 07 okt 2009 11:58

Zz skrev:
Hahah! No lo eg høgt.
Ask, and be a fool for 5 minutes.
Don't ask, and be a fool forever...

Sonor Delite

Brukeravatar
4Sound Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av 4Sound Gjøvik » 07 okt 2009 17:58

Naigewron skrev:
Zz skrev:
Tror gjerne det ble sagt med et smil. Han sier heller ikke at hvis han hiver stikkene mot trommene så vil det alltid høres bra ut, bare at han har blitt såpass erfaren nå at han stoler på at han kan komme seg ut av det i noenlunde takt.
Uansett bør han, som en av få, ha lov til å si det - smil eller ikke. Han er jommen meg ALLTID dønn steady, samme hvor mye krumspring eller impro han bedriver..!!

Brukeravatar
Naigewron
Moderator
Moderator
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av Naigewron » 07 okt 2009 18:03

Det er veldig sant. Han har rett til å være litt cocky på det området der.
Trommene mine: Bilder/utstyrsliste
Band:
- Lucky Lew | Facebook | Spotify
- Malice In Wonderland | Facebook | Spotify

Brukeravatar
Moridin
Sted: Oslo/gokk/gokkere

Legg inn av Moridin » 11 okt 2009 22:46

Sku du sett!
http://www.dagbladet.no/2009/10/11/kult ... e/8530484/" onclick="window.open(this.href);return false;
Last.fm
DTXpress
-Kjemi og andre realfag

Brukeravatar
Audun Rosslund
Moderator
Moderator
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg inn av Audun Rosslund » 12 okt 2009 19:31

Er de andre skikkelig lave, eller er Gavin en kjempe?

Brukeravatar
Harrgh
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Harrgh » 12 okt 2009 21:51

De er litt små...

Brukeravatar
Zz

Legg inn av Zz » 12 okt 2009 21:57