Kjøpte dette av tidligere trommisen i Surferosa. Ligger også noen filmer av sonic debris på youtube som han spiller i nå med dette settet. Litt artig

Førsteinntrykket er svært positivt. Det virker som trommene er lett å stemme. Fikk grei lyd i dem bare av å gå over dem i full fart før dagens øving. Skinn blir vel byttet snart likevel, så la ikke så mye arbeid i det.
Basstrommen er helt sykt rå!! Var veldig fornøyd med min pearl session maple med coated powerstroke 3 eller 4 på begge sider, pluss kickport og slam patch, men denne tok kaka bare med clear ambassador slagskinn og premier frontskinn. Ikke noe slam patch eller kickport... Har lest reviews som sier at den lager lite lyd men det er totalt feil. Den er brutal

Skarpen har jeg byttet slagskinn på, men underskinnet må også byttes, så den har jeg ikke testet enda. Skal vel noe til at den overgår Ludwig black magic'en min, men jeg skal gi den et forsøk.
Litt bilder. Drev å stemte og satt opp settet, så alt er ikke helt i vater på alle bilda...