Mapexdrummer's sett

Diskusjon av musikk, bilder av trommesettet ditt, videoer, egen innspillinger osv postes her.

Re: Mapexdrummer's sett

Mapexdrummer XD » 16 Mar 2013 15:33

Idag skal jeg opptre på noe som kalles UKM, altså ungsommens kulturmønstring. Da fikk jeg endelig tatt noen bilder av hele settet.

http://www.flickr.com/photos/93432849@N02/8562359578/in/photostream/lightbox/
http://www.flickr.com/photos/93432849@N02/8561246099/in/photostream/lightbox/
Jo større, desto bedre! :D
Brukerens avatar

Annonse

Annonse

per » 16 Mar 2013 18:03

Ser bra ut :)
Brukerens avatar

Kel Varnsen » 17 Mar 2013 00:53

Joda, er billige trommer dette, men det er jækla bra lyd i settet med tanke på prisen.
Basstrommene har ikke verdens mest massive punch, men låter bra. Men det beste med dette settet er tammene. De låter MASSIVE med f.eks pinstripe eller EC2. Helt uvirkelig faktisk. Eide samme settet selv for en stund siden, og jeg brukte det til og med i studio. Funket som faen det!

Når det er sagt, så kommer jeg ikke til å dumpe Oak Customen min utfor nærmeste kai, for så å dra å kjøpe HX 8 igjen.
Brukerens avatar

Mapexdrummer XD » 22 Mar 2013 19:09

Kel Varnsen skrev:Joda, er billige trommer dette, men det er jækla bra lyd i settet med tanke på prisen.
Basstrommene har ikke verdens mest massive punch, men låter bra. Men det beste med dette settet er tammene. De låter MASSIVE med f.eks pinstripe eller EC2. Helt uvirkelig faktisk. Eide samme settet selv for en stund siden, og jeg brukte det til og med i studio. Funket som faen det!

Når det er sagt, så kommer jeg ikke til å dumpe Oak Customen min utfor nærmeste kai, for så å dra å kjøpe HX 8 igjen.

Jeg vet de er billige og de ikke gir fra seg så allverdens med lyd, men så lenge det funker nå, så går det greit. Selvfølgeig drømmer jeg om å bytte trommene, men det har jeg desverre ikke råd til for dette øyeblikk. Dette er jo mitt første skikkelige trommesett. Selvom jeg har kjøpt masse utrstyr til det, ser jeg ingen problem med å bytte ut selveste trommene om noen år. Jeg som 15 åring trenger ikke mer enn det som er holdbart. Det som er "bling" får komme senere :laugh:

Men når det gjelder UKM så kan jeg jo bare informere at jeg vant kommunemønstringen og går videre til fylkesmønstringen. Nå har jeg fått litt flere spilleoppdrag, som selvfølgelig er veldig morsomt.

Om noen er interessert ble nummeret filmet, men kan ikke skryte av veldig bra kvalitet på filmen. Bytter man til 720p eller 1080p på youtube vil lyden være bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=0DnCWLnzSHo
Brukerens avatar

Mapexdrummer XD » 03 Jan 2015 02:04

teit med den 2MB grensa. Ellers hadde jeg hatt noen flere bilder som kunne legges ut...

IMG_5613.JPG
Brukerens avatar

Justice » 03 Jan 2015 13:58

Begynner å komme seg. Personlig ville jeg ha fjerna den minste tammen, flytta alle tammene et hakk til venstre for å få riden der den største tammen er. Men det er jo en smakssak ;)

Send meg en PM, så kan jeg forminske bildene for deg? Eller skaff deg Photoshop selv :P
Brukerens avatar

Forrige

Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester