Snuser du?
- alyndrummer
- Sted: Harpefoss
- Kontakt:
Re: Snuser du?
Prøvd å snuse en gang, endte med at jeg hang over ei bøtte og prøvde å spy, kjentes ut som jeg var sinnsykt fyllesjuk i en time etterpå. Aldri mer! Har mange kompiser som snuser, de spytter og legger igjen snus overalt. Griseri!
Jeg har blitt spurt mange ganger av mine venner, men har alltid sagt nei. Aldri smakt snus 

Jeg skal forsøke å slutte sammen med dama jeg daByzancedude skrev:Jaja...litt stoff er braSkruf sterk portion her, men ha sånn delvis lovd dama og slutta da. Har snusa i ca 3 år, men trur det er best og slutta snart. Einaste minuset eg ser med snus er at det er so fittedyrt, pluss at dama ikkje e veldig gla i det da

Death, du "smaker" ikke snus. Du snuser den, om du begynner å smake på det går du rett i dørken på no-time.

It wasn't a mistake...it was a flam!
You'll never walk alone!
Premier Signia maple og Paiste Sig, 2002
You'll never walk alone!
Jenitsu skrev:Ja da har det seg slik at jeg skal forsøke å slutte, har tenkt på det lenge, men russetid, kyprostur og diverse annet har kommet i veien. Nå har jeg ingenting å skylde på lenger og tenker å legge inn støtet. Har stort sett gått en boks Gen Ekstra Sterk om dagen siste halvåret og det tærer på lommeboka og helsa selvfølgelig.
Noen andre som har klart å slutte som har noen gode tips? Orker ikke styret med tyggegummi og skit, vil gjøre det uten den type hjelpemidler.
Største problemet er at morrasnusen og snus etter maten er så ufattelig deilig
Jeg slutta for svart 3 år siden og jeg gjorde følgende over 2 uker. Først bytta jeg til ett mildere merke, deretter bytta jeg til ett merke jeg ikke syntes smakte noe særlig. Deretter gikk jeg over til posesnus og fortsatte på merker jeg ikke likte smaken på.
Da ble det naturlig mindre forbruk og etterhvert som dagen for slutt nærmet seg, drøyde jeg lengere om morgenen før jeg tok første pris og drøyde det med å ta en pris etter mat også.
Så dagen jeg slutta helt tok jeg min siste pris kl 12 og dro til utlandet uten å kjøpe med meg noe

Sleit med suget i lenge etterpå, men hold meg knallhard og har enda ikke smakt siden.
Lykke til.
Høres ut som en god plan, kjøpte en boks Skruf Stark igår så det er da noe mildere enn ekstra sterk. Drar til Mandal i ettermiddag med familien, har planer om å holde meg helt unna da. Om jeg klarer en uke så er vel mye gjort. Etter det kommer jenta mi hjem, så da klarer jeg vel å holde meg da også. Satser på at det går bra. Er bare på 3. prisen idag, det er kraftig forbedring fra tidliger 

It wasn't a mistake...it was a flam!
You'll never walk alone!
You'll never walk alone!
Går jo fort en tusing i mnd. På snus så det er jo motivasjon det og. Stå på!
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Kan jo legge til at man ser ut som en ape med overbitt med snus, pluss at det lukter møkk.Byzancedude skrev:Einaste minuset eg ser med snus er at det er so fittedyrt, pluss at dama ikkje e veldig gla i det da
På tide å manne seg opp gutt. Før du vet ordet av det er du narkoman på heltid, "fordi kameratene gjorde det".Octavarium skrev:Har snusa i snart 4 år, har prøvd å slutte mange ganger men er ikke så lett når alle kameratene snuser
Snus leder til narkotika.
Har prøvd noen ganger, selv, men er ikke helt min greie.
What? No pudding!?
- Octavarium
- Sted: Skjetten
haha, det er vel litt å ta imhv skrev:Snus leder til narkotika.

- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Haha, jeg tror ikke Fig liker snus.
Det gjorde jeg.figure_02 skrev:Jeg tror du tok poenget mitt.mhv skrev:Snus leder til narkotika.
Skruf smaker skit.
What? No pudding!?
Jeg pleier ikke å snuse mye, hvis jeg gjør det så er det stort sett hvis jeg er på byen, eller sitter i bilen og ikke gidder å ta røykepause. Det værste med snus er hvis man sovner etter fylla med ei god tønne i kjeften for så å våkne opp dagen etterpå med snus i hele systemt...det er helt forferdelig.
***pAisTe 2000***viktors skrev:Det er en zildjian.Zz skrev:Hva er en lol?
*****PREMIER*****
Jeg snuser ikke, og det har en veldig grei forklaring: Jeg ser ingen grunn til å snuse?
Det lukter drit, det ser idiotisk ut, det er dyrt, det er skadelig, i det heletatt.
Det lukter drit, det ser idiotisk ut, det er dyrt, det er skadelig, i det heletatt.

-Adrian Vindedal- | "There's no shortcuts" |
Nei, snus holder jeg meg unna.