Torjef skrev:Hvorfor det skal ta måneder, og ofte år før man får ting som bestilles. Om man f.eks skal ha en ekstra tam til trommesettet sitt, så har jeg hørt om folk som har ventet i over ett år på denne tammen. Det holder ikke mål, uanset hvor lite markedet er osv.
Hvorfor ting alltid kommer i neste uke (ofte på torsdag), men ikke dukker opp før i neste mnd (evt året etter/aldri).
Hvorfor det kan ta ukesvis før man får svar på enkle spm på mail.
Jeg syntes ikke det fungerer å stille slike spørsmål til en forhandler/importør når man skal intervjue dem på generelt grunnlag. Om du hadde hatt disse erfaringene gang på gang med samme butikk, så kunne man selvfølgelig stilt de til den forhandleren/importøren det dreide seg om, men jeg tenkte mer på spesifikke spørsmål.
La oss si at du er über Tama-fan og vil derfor spørre Norsk Musikk (som er importøren) om hvilke planer de har fremover ang inntak av alle de nye fete settene du har sett på NAMM og Musikmesse.
Slike spørsmål som Torjef kommer med må dere ta med forhandleren/importøren selv, det er ikke spørsmål jeg har lyst til å stille når jeg skal lage en artikkel om de.
Klikk
her for å besøke oss på Facebook.
Har du noen tekniske problemer med nettsidene våre eller andre spørsmål/henvendelser?
Ta kontakt med oss på dag @ trommeportalen.no