Den som heter quattro fromacio eller noe (4oster) er dritgod!garrrrd skrev:Casa di mana er skikkelig gode ferdig pizzaer! Synes jeg. De er helt ustekt fra før så de blir nesten ferske på en måte. Er sikkert fler som er det og. men de er iallefall skikklig digg!
Den ultimate hybeltråden!
ToBBa skrev:jeg er full
Re: Den ultimate hybeltråden!
Yeah! Jeg kjøpte den på ICA forrige uke. Da var det tilbud. Det lønner seg å ha venner på ICA o.l. som kan si fra når det kommer gode tilbud..
OIoioi, nå synes jeg det snart er på tide å gi liv til en gammel venn her! Er det mange som skal flytte på hybel/leilighet til høsten? Jeg gleder meg til å bo for meg selv igjen. Familie kan lage høl i hue på meg ass!
Savner å ha alle folk på hyblene sine her. Har ikke tatt hybelvisitt på lenge. Magnus skal flytte hit nå, det blir fæst.
Tja, det blir i hvert fall Te, Smooth Jazz, og stearinlys..
Og en dyp samtale
Og en dyp samtale

What? No pudding!?
HEhe, uh yeah! Det er det som er greia! Tror det blir mye halo spelling på hybel i år..
mhv skrev:Tja, det blir i hvert fall Te, Smooth Jazz, og stearinlys..
Og en dyp samtale

Dere to 
Jeg gleder meg vilt til å komme tilbake på hybelen! Selv om det skal bli gøy å hanskes med Sebastian igjen (jmfr. samlivstråden), og at leiligheta tydeligvis har blitt snudd på hodet, så skal det bli godt å komme tilbake til det som har blitt livet jeg er veldig glad i!
Dessuten er jeg lei av å reise mellom Gjøvik og Gran for å utføre en skau med småjobber.. Plenklipping

Jeg gleder meg vilt til å komme tilbake på hybelen! Selv om det skal bli gøy å hanskes med Sebastian igjen (jmfr. samlivstråden), og at leiligheta tydeligvis har blitt snudd på hodet, så skal det bli godt å komme tilbake til det som har blitt livet jeg er veldig glad i!
Dessuten er jeg lei av å reise mellom Gjøvik og Gran for å utføre en skau med småjobber.. Plenklipping

Jess!Moridin skrev:
Dessuten er jeg lei av å reise mellom Gjøvik og Gran for å utføre en skau
Nei, bare at du skulle utføre en skau på gran. Overhodet ikke morsomt. 

Haha:P Har du forrresten vært på Granbar? Høres så festlig ut der! 

- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted:Tønsberg
- Kontakt:
Jeg lo.Zz skrev:Nei, bare at du skulle utføre en skau på gran. Overhodet ikke morsomt.
Kan jo begynne å utnytte denne tråden jeg da, selv om det jeg bor i ikke egentlig ikke kan kalles hybel (heller gedigen leilighet med boblebad og sjøutsikt

Flytter skikkelig inn til helga tenker jeg, når skolen starter opp.