Den ultimate hybeltråden!
Jeg kom til min hybel i dag. Ja.. hva skal man si.. Bilder kommer etterhvert! Fytti helvete! Noe så JÆVLIG!
Pizzaesker, matrester, rot og søppel utover det hele. Kjøkkenbenken står i gangen, stuebordet står på kjøkkenet...
Pizzaesker, matrester, rot og søppel utover det hele. Kjøkkenbenken står i gangen, stuebordet står på kjøkkenet...
Re: Den ultimate hybeltråden!
Oppvask:

"Kjøkkenbenken" som da altså er stuebordet:

Glad i pizza:

Kjøkkenbenken står i gangen med alt kjøkkenutstyret:

Stua (aka rommet til Sebastian, tydeligvis...):

"Kjøkkenbenken" som da altså er stuebordet:

Glad i pizza:

Kjøkkenbenken står i gangen med alt kjøkkenutstyret:

Stua (aka rommet til Sebastian, tydeligvis...):

Hahahaha! Herlig. Hvem er det som står for alt rotet?
What? No pudding!?
Vel, det greieste er vel bare å være direkte en gang, så blir det vel andre boller 

What? No pudding!?
- Audun Rosslund
- Moderator
- Sted:Tønsberg
- Kontakt:
Hahaha, han må vel ærlig talt ha merka at du drev å tok bilder av rotet hans? Jeg hadde klappa til fyren, et kjøkken skal ikke se sånn ut!
Jeg tror jeg hadde hentet en stor bøtte med skikkelig grønnsåpevann og en tannbørste, tatt tak i Sebastians lange hår og dratt han etter det ut på kjøkkene. Og så sittet på han til han hadde vasket hele rommet.
Fordi jeg er naturlig rik på vitaminer, mineraler og proteiner!
Men herregud da mann! Har du i det hele tatt hilst på mannen. Det er helt umulig å unngå å nevne hvor jævlig det ser ut hvis man veksler mer enn 5 ord med fyren i det rotet
Hvorfor lar dere han holde på sånn. Han burde strengt tatt skjerpa seg uten at noen sa fra, makan til rot...

Hvorfor lar dere han holde på sånn. Han burde strengt tatt skjerpa seg uten at noen sa fra, makan til rot...